Нейропсихологічна реабілітація

Освітня програма: Нейропсихологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Нейропсихологічна реабілітація
Код дисципліни
ДВС.2.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПР2. Вміння організовувати та проводити психологічне дослідження із застосуванням валідних та надійних методів. ПР3. Узагальнювати емпіричні дані та формулювати теоретичні висновки. ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПР5 Розробляти програми нейропсихологічних інтервенцій (нейрокорекція, нейроабілітація, нейрореабілітація), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи загальної психології, анатомії ЦНС та фізіології ВНД, методів дослідження мозку, нейрохімії та психофармакології. 2. Володіти навичками наукового дослідження, пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел, використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Засвоєння дисципліни формує готовність до самостійної дослідницької та практичної діяльності в галузі відновлення функцій мозку. Зміст дисципліни відбиває сучасні погляди па явище нейропластичності і враховує актуальні дані досліджень, присвячених нейрореабілітації людей з пошкодженням мозку різного генезу. Сформовані в результаті вивчення предмета компетентності знайдуть застосування в дослідницькій діяльності, роботі клінічного нейропсихолога та нейрорсабілітолога.
Рекомендована та необхідна література
1. Дойдж Н. Самовідновлення мозку. Наш Формат 2020,416. 2. Dietz, V., & Ward, N. S. (Eds.) Oxford textbook of neurorehabilitation. Oxford University Press, 2020, 560. 3. Musk, E. An integrated brain-machine interface platform with thousands of channels. Journal of medical Internet research, 21(10), 2019, el6194. 4. Oxley, T. J., Yoo, P. E., Rind, G. S., Ronayne, S. M., Lee, C. S., Bird, C.,... & Opic, N. L. Motor neuroprosthesis implanted with neurointerventional surgery improves capacity for activities of daily living tasks in severe paralysis: first in-human experience. Journal of neurointerventional surgery, 13(2), 2021, 102-108. 5. Scangos, K. W., Khambhati, A. N.. Daly, P. M., Makhoul, G. S., Sugrue, L. I’., Zamanian, H.,... & Chang, E. F. Closed-loop neuromodulation in an individual with treatment-resistant depression. Nature medicine, 27(10), 2021, 1696-1700.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції, семінарські заняття, практичні заняття, презентації, доповіді, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
1. Оцінка участі у семінарському занятті :- 20/12 2. Оцінка участі у практичному занятті: - 20/12 3. Творча самостійна робота: - 20/12 4. Підсумкова контрольна робота: -40/24. Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру (максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100) і не передбачає додаткових заходів оцінювання для успішних студентів. Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60 балів, aлe більшу ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів, складають залік. Залік проводиться у вигляді усного опитування за тематикою курсу та виконання творчого індивідуального завдання, які оцінюються у 20 балів. Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично- розрахунковий мінімум - 40 балів до складання заліку не допускаються.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра експериментальної та прикладної психології
Факультет психології