Психологічні технології моделювання та моніторингу електоральної поведінки

Освітня програма: Психологія Маг денна Коваленко

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологічні технології моделювання та моніторингу електоральної поведінки
Код дисципліни
ВБ.2.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати базові поняття загальної, соціальної та політичної психології; 2. Вміти здійснювати пошук необхідної інформації, аналізувати та критично оцінювати її; формулювати суспільні запити та співвідносити їх із своєю професійною діяльністю 3. Володіти навичками роботи з науково-довідковим апаратом бібліотек; основними методами збору та інтерпретації фактів соціальної дійсності; встановлення причинно-наслідкових зв’язків, елементарними навичками статистичного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Психологічні технології моделювання та моніторингу електоральної поведінки» належить до переліку вибіркових і призначена для формування системи науково-практичних знань, умінь, компетенцій у сфері психології масової електоральної поведінки, визначення тенденцій розвитку соціально-політичних процесів, складання ефективних електоральних прогнозів, вироблення оптимальних управлінських рішень. Розглядаються основні концепції та моделі електоральної поведінки; чинники, які впливають на неї, досвід організації моніторингових досліджень, методи вивчення та прогнозування електоральної поведінки, основні принципи психотехнологій моделювання та моніторингу електоральної поведінки.
Рекомендована та необхідна література
1. Галіцин В. К. Системи моніторингу: монографія. Київ : КНЕУ, 2000. 231 с. 130-144. 2. Позняк Д. Соціально-психологічні механізми політичної свідомості виборців. Соціальна психологія. 2004. № 1 (3). C.31-45. 3. Шаблій О. І. Електоральна географія. Соціально-економічна географія України: навч. посібник / за ред. О. І. Шаблія. 2-е вид. Львів: Світ, 2000. С. 116 - 131.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): - 14/8 балів 2. Реферат, аналітична доповідь: - 14/8 балів 3. Творча самостійна робота: - 12/8балів 4. Модульні контрольні роботи: - 20/12 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру (максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60) та результатами залікового тесту. Залік проводиться у формі письмового тесту із 40 закритих запитань, за правильну відповідь на кожне з яких нараховується 1 бал. Мінімальний пороговий рівень оцінки, за якої залік вважається складеним, не може бути меншою за 24 бали. Студенти, які набрали впродовж семестру суммарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум - 36 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку 36 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Павло Дмитрович Фролов
Кафедра соціальної психології
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної психології
Факультет психології