Агенто-орієнтоване моделювання та бізнес-аналітика

Освітня програма: Програмні технології інтернет речей (Магістр)

Структурний підрозділ: Факультет інформаційних технологій

Назва дисципліни
Агенто-орієнтоване моделювання та бізнес-аналітика
Код дисципліни
ОК.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Основними завданнями вивчення дисципліни є - сформувати розуміння агентно-орієнтованого моделювання; - знати та вміти застосувати концепції підходів на основі агентно-орієнтованого методу у моделюванні та аналізі даних; - знати та розуміти концепцію моделювання, роботи з даними: збір, обробка, аналіз; - знати основні нотації для побудови бізнес-процесів, виконувати аналіз, покращення чи реінжиніринг бізнес-процесів; - вміти розробляти бізнес-моделі для подальшого впровадження в господарську діяльність компанії; - вміти користуватися науковою та довідковою літературою за напрямком дисципліни.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: - основні визначення та теореми отримані при вивченні математичних дисциплін; - основні правила реінжинірингу; - основи машинного кодування та роботи з Big Data. Вміти: - виконувати практичні та лабораторні роботи, їх оформлювати та захищати; - оформлювати виконання та захист самостійних робіт; Володіти елементарними навичками: - пошуку необхідної інформації для вивчення дисципліни, - користуватися системою електронного навчання, - системою оцінювання знань та тестування, - тестування, здачі заліків та екзаменів.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Агенто-орієнтоване моделювання та бізнес-аналітика» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» галузі знань 12 «Інформаційні технології» спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології» освітньої програми «Програмні технології інтернет речей». Дисципліна входить до обов’язкових навчальних дисциплін. В рамках вивчення курсу «Агенто-орієнтоване моделювання та бізнес-аналітика» здобувачі знайомляться з поняттями агентно-орієнтованого моделювання, концепцією у створенні та реалізації моделей, розглянуто теоретико-методологічні засади та прикладні аспекти бізнес-аналітики, зокрема статистичні методи економічної аналітики, методи бізнес-аналітики й оцінку ризиків у діяльності суб’єктів господарювання, основи програмування статистичних методів аналізу й моделей.
Рекомендована та необхідна література
1. BABOK Guide. – IIBA, International Institute of Business Analysis. 2015. 2. Debra Paul D. Y., Cadle J. // Business Analysis. – Second edition – 2010. 3. IIBA. // Business Analysis Body of Knowledge. – 2.0 edition. – 2009. 4. Сидорова А. В., Біленко Д. В., Буркіна Н. В. С 347 Бізнес-аналітика: навчально-методичний посібник. Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса. 2019. 104 с. 5. Білощицький А.О., Кучанський О.Ю., Андрашко Ю.В., Білощицька С.В., Гладка М.В. Методи оцінювання продуктивності суб'єктів наукової діяльності. Монографія. Київ, 2021. 246 с. 6. Gladka Myroslava, Sholpan Borashova, Olga Kravchenko, Yaroslav Hladkyi, Qualification and appointment of staff for project work in implementing IT systems under conditions of uncertainty. 2021 IEEE International Conference on Smart Information Systems and Technologies Astana IT University.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, лабораторні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінка за семестр формується шляхом успішного виконання та захисту лабораторних робіт, успішного проходження проміжного тестування за темами курсу, модульного контролю. Здобувачі виконують 6 лабораторних роботи, що оцінюються від 3 до 5 балів за роботу (сумарна кількість балів від 18 до 30 балів за лабораторні роботи). Робота вважається зданою вчасно, коли захист відбувається на наступній парі після видачі завдання, якщо викладачем не повідомлено інші терміни. Поточне оцінювання проводиться у формі опитування здобувачів за темами попередніх лекцій чи темами завдань на самостійне опрацювання, виконання тестів, дискусій та доповідей, а також проміжних модульних контрольних робіт. Здобувачі проходять навчальні курси, що стосуються сфери бізнес-аналітики за рекомендацією викладача. Приймають активну участь у дискусіях під час проведення лекцій та лабораторних робіт. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: складає 40 модульних балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра інформаційних систем та технологій
Факультет інформаційних технологій