Проєктування та експертиза інклюзивного середовища

Освітня програма: Нейропсихологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Проєктування та експертиза інклюзивного середовища
Код дисципліни
ОНД.20
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР5, ПР6, ПР8 Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: актуальні соціальні проблеми на національному та міжнародному рівнях; загальнолюдські цінності 2. Вміти: здійснювати базовий аналіз соціальної ситуації та запитів представників цільової групи. 3. Володіти: елементарними навичками застосування у практичних ситуаціях знань з предметної області та розуміння професійної діяльності.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування теоретичних знань та практичних навичок з створення та оцінки інклюзивного середовища
Рекомендована та необхідна література
1. Інклюзивність будівель та споруд. Основні положення // Державні будівельні норми України : ДБН. В.2.2-40:2018. – К. : Мінрегіон, 2018. 2. Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_g71#Text 3. Міжнародна класифікація функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров'я: МКФ [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://moz.gov.ua/mkf 4. Про активізацію роботи щодо забезпечення прав людей з інвалідністю : Указ Президента України від 03.12.2015 р. 5. Рекомендації щодо впровадження доступності та інклюзивності дитячих ігрових майданчиків / Ворона Олександр, Родін Костянтин, Шкуро Валентина. – Київ: Фонд ім. Фрідріха Еберта, Спілка громадських організацій людей з інвалідністю Києва, 2021. – 36 с. 6. Design for social sustainability. A framework for creation thriving new communities / S. Woodcraft, N. Bacon, L. Caistor-Arendar, T. Hackett // Social life. – 2012.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне завдання, групова робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: опитування, опрацювання нормативно-правових документів, опрацювання першоджерел, презентація, дискусії, опрацювання практичних завдянь, модульна та підсумкова контрольна робота, залік. Підсумкове оцінювання: залік. Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру Мінімальна кількість балів для допуску до заліку – 48 балів. Кількість балів за семестр – 48-80; кількість балів за залік – 12- 20 Шкала відповідності: Зараховано / Passed – 60-100 Не зараховано / Fail – 0-59
Мова викладання
Англійська