Проєктування та експертиза інклюзивного середовища
Освітня програма: Нейропсихологія
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Проєктування та експертиза інклюзивного середовища
Код дисципліни
ОНД.20
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР5, ПР6, ПР8
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: актуальні соціальні проблеми на національному та міжнародному рівнях; загальнолюдські цінності
2. Вміти: здійснювати базовий аналіз соціальної ситуації та запитів представників цільової групи.
3. Володіти: елементарними навичками застосування у практичних ситуаціях знань з предметної області та розуміння професійної діяльності.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування теоретичних знань та практичних навичок з створення та оцінки інклюзивного середовища
Рекомендована та необхідна література
1. Інклюзивність будівель та споруд. Основні положення // Державні будівельні норми України : ДБН. В.2.2-40:2018. – К. : Мінрегіон, 2018.
2. Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_g71#Text
3. Міжнародна класифікація функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров'я: МКФ [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://moz.gov.ua/mkf
4. Про активізацію роботи щодо забезпечення прав людей з інвалідністю : Указ Президента України від 03.12.2015 р.
5. Рекомендації щодо впровадження доступності та інклюзивності дитячих ігрових майданчиків / Ворона Олександр, Родін Костянтин, Шкуро Валентина. – Київ: Фонд ім. Фрідріха Еберта, Спілка громадських організацій людей з інвалідністю Києва, 2021. – 36 с.
6. Design for social sustainability. A framework for creation thriving new communities / S. Woodcraft, N. Bacon, L. Caistor-Arendar, T. Hackett // Social life. – 2012.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне завдання, групова робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: опитування, опрацювання нормативно-правових документів, опрацювання першоджерел, презентація, дискусії, опрацювання практичних завдянь,
модульна та підсумкова контрольна робота, залік.
Підсумкове оцінювання: залік.
Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру
Мінімальна кількість балів для допуску до заліку – 48 балів.
Кількість балів за семестр – 48-80; кількість балів за залік – 12- 20
Шкала відповідності:
Зараховано / Passed – 60-100
Не зараховано / Fail – 0-59
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Валентина
Петрівна
Шкуро
Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Людмила
Степанівна
Токарук
Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології
Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології