Міжнародний бізнес-консалтинг

Освітня програма: Міжнародний бізнес (менеджмент та маркетинг) (заочна форма навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародний бізнес-консалтинг
Код дисципліни
ВБ 1.4.2.1.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати сутність бізнес-консалтингу; категорії та теорії консалтингового процесу; сутність управління консалтинговим бізнесом; основні етапи процесу управління консалтинговим бізнесом; основи організації управління консалтинговим бізнесом на підприємстві; завдання консультантів з управління консалтинговим бізнесом; методи оцінки ефективності запропонованих та впроваджених у діяльність підприємств рекомендацій; формулювання результатів здійсненого консультування; методи виявлення резервів у діяльності підприємств. Вміти аналізувати сучасну економічну кон’юнктуру; використовувати основні підходи щодо складання контрактів та управління проектами у сфері бізнес-консалтингу; проводити переговори та встановлювати контакти з клієнтом; використовувати базові навички та прийоми у галузі консалтингового управління; аналізувати пропозиції консультантів; знаходити оптимальні рішення сформульованих проблем.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знаннях теоретичних основ психології, соціології, економічної теорії, економетрики, макро- та мікроекономіки, міжнародних економічних відносин, економіки підприємств, менеджменту, міжнародного бізнесу, інформатики, кроскультурного менеджменту, маркетингу, кон’юнктури світових товарних ринків, ціноутворення, іноземної мови тощо; 2) вміння збирати, узагальнювати та аналізувати інформацію щодо багатопрофільної міжнародної консалтингової діяльності, виконувати аналітичні та організаційні роботи при підготовці та реалізації консалтингових проектів у практиці менеджменту; 3) володінні методологією аналізу потенціалу підприємства, стратегічного, ситуаційного та портфельного аналізу інвестиційної привабливості окремих сегментів ринку та його консультування.
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1. Теоретичні аспекти консультаційної діяльності та технологій консультування у міжнародному бізнесі Сутність консультаційної діяльності. Внутрішнє та зовнішнє консультування Основні методологічні підходи і стадії консультаційного процесу Класифікація методів і характеристика технології консультування Модуль 2. Практичні аспекти та можливості застосування технологій управлінського консультування у міжнародному бізнесі Поведінка консультанта в системі клієнта Підготовка до консультування та попередній діагноз проблеми Консультаційні пропозиції та угода на консультування
Рекомендована та необхідна література
1. Сучасна фірма: виклики та управління змінами. Навчальний посібник / В.А.Вергун, О.І. Ступницький та ін. – К.: ВАДЕКС, 2016. – 404 с. 2. Безкровний М. Ф. Організація інформаційно-консультаційної діяльності: навч. посібн. / М. Ф. Безкровний. – К. : НАУ, 2008. – 244 с. 3. Василець Н.М. Організація консалтингової діяльності : Курс лекцій – К.: АПСВ, 2008. – 100 с. 4. Верба В. А. Організація консалтингової діяльності: навч. посібн./ В. А. Верба, Т. І. Решетняк. – К. : КНЕУ, 2010. – 244 с. 5. Верба В. А. Управлінське консультування: концепція, організація, розвиток: монографія / В. А. Верба; М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетмана». – К.: КНЕУ, 2011– 327 с. 6. Камерон К. Диагностика и измерение организационной культуры / К. Камерон ; пер. с англ. под. ред. И. В. Андреевой. – СПб. : Питер, 2010. – 208
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція , семінарське заняття, виконання завдань самостійної роботи
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом в процесі засвоєння матеріалу всіх змістових модулів. Підсумкове оцінювання. Іспит з дисципліни проводиться письмово. Відповідь студента на іспиті оцінюється максимально в 40 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин