Педагогіка вищої школи

Освітня програма: Біотехнологія (магістр) ДЕННА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Педагогіка вищої школи
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 16. Розуміти цілі, завдання та методи освітньої діяльності у вищій освіті, вміти проводити основні види навчальних занять
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знати, успішно опанувати курс «Філософія»; 2) вміти, оволодіти навичками з дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності»; 3) володіти елементарними вміннями та навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки у студентській групі.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Педагогіка вищої школи» необхідна для формування професійно-педагогічної компетентності викладача ЗВО. У дисципліні розкриваються основні категорії педагогіки вищої школи, її принципи, методи, технології. Виняткову увагу звернуто на відпрацювання вмінь, навичок проведення лекцій, семінарських та практичних занять, що можливе за умов практичної діяльності, яка є принциповою для цього курсу. У ньому визначального значення набувають: тренінгові вправи, рефлексія та самостійна робота студентів у вигляді створення критичного есе, колажу, інтерактивної мультимедійної міні-лекції.
Рекомендована та необхідна література
1. Анотований бібліографічний покажчик праць науково-педагогічних працівників кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2013-2020 роки) / Укл. А. А. Марушкевич, Н. І. Головко, С. П. Балашова. Київ: ЦП «Компринт», 2020. 63 с. 2. Вимоги до особистості викладача вищої школи. URL: https://pidru4niki.com/70123/pedagogika/vimogi_osobistosti_vikladacha_vischogo_navchalnogo_zakladu (дата звернення: 05.01.2021) 3. Етичний кодекс університетської спільноти. URL: http://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/ethical-code/Ethical-code-of-the-university-community.pdf (дата звернення: 05.09.2020). 4. Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри / В. О. Огнев’юк [та ін.]. Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. 367 с. 5. Кошечко Н. В. Методика викладання у вищій школі: Навч. посібник. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013. 115 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, практичне заняття, педагогічні ситуації, підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей, вирішення практичних завдань, обговорення конфліктних ситуацій, проведення тренінгових вправ, обговорення рішень до ділових рольових ігор, практичних ситуацій, захист практичних завдань, ПКР
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Частина 1 - 12*1 = 12 2. Частина 2 - 20*1 = 20 3. Виконання практичних завдань - 12*1 = 12 4. Створення творчих робіт - 20*1 = 20 5. Контрольна робота (ПКР) Підсумкове оцінювання: у формі заліку
Мова викладання
українською

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Наталія Василівна Кошечко
Кафедра педагогіки
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра педагогіки
Факультет психології