Міжнародний цифровий маркетинг
Освітня програма: Міжнародні економічні відносини (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Назва дисципліни
Міжнародний цифровий маркетинг
Код дисципліни
ВК 2.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
- знати сутність цифрового маркетингу, його характеристики
- знати сучасні тенденції цифрового маркетингу
- знати інструменти партизанського та вірусного маркетингу
- знати інструменти SMM та email-маркетингу
- знати методи маркетингових досліджень та особливості просування в Інтернеті
- знати поняття та види веб-сайтів, інструменти SEO
- знати специфіку використання CRM-систем для маркетингових цілей
- знати структуру та процес розробки плану цифрового маркетингу
- уміти розробляти вірусний та звичайний контент для соцмереж та веб-сайтів
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіння базовими знаннями з маркетингу;
Наявність базових цифрових навичок та компетенцій
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Цифровий маркетинг: поняття та різновиди
1) Сутність та характеристики цифрового маркетингу
2) Партизанський та вірусний маркетинг
3) Контент-маркетинг
4) SMM-маркетинг
5) Email- маркетинг
6) Електронна комерція
Змістовий модуль 2. Інструменти цифрового маркетингу
7) Маркетингові дослідження в Інтернеті
8) Маркетингові комунікації в Інтернеті
9) Веб-сайт, генерування трафіку на веб-сайт
10) CRM та автоматизація маркетингу
11) Цифровий маркетинговий план
12) Аналіз ефективності цифрового маркетингу
Рекомендована та необхідна література
1. Бойчук І., Музика О. Інтернет у маркетингу. Київ: центр навчальної літератури, 2019, 512с.
2. Кингснорт С. Стратегия цифрового маркетинга . Интегрированный подход к онлайн- маркетингу. Пер. с англ. Москва: Олимп- бизнес, 2019. 416 с.
3. Кордзая Н. Р. Основи Інтернет-маркетингу. Частина 1. Навчальний посібник. Херсон: «Олді- плюс», 2018 р. 164 с.
4. Кордзая Н. Р. Основи Інтернет-маркетингу. Частина 2. Навчальний посібник. Херсон: «Олді- плюс», 2018 р. 164 с.
5. Литовченко І., Пилипчук В. Інтернет- маркетинг. Київ: центр навчальної літератури, 2017. 184 с.
6. Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Digital Marketing. Strategy, Implementation and Practice. Sixth edition. Pearson education limited, 2016. 702 р.
7. Charlesworth A. Absolute Essentials of Digital marketing. 1st edition. Routledge, 2020.118 p.
8. Diamond S. Digital marketing all-in-one for Dummies. John wiley & Sons, 2019 781 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Робота на семінарах- виступи, доповнення, обговорення, дискусія, бліц-тести – 21 бал/ 13 балів.
2. Виконання практичних завдань- 39 балів/ 23 бали
3. Контрольна робота (тест) – 20 балів/ 12 балів
Контрольна робота
( тест), виступи та дискусії на семінарах, практичні завдання
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Василь
Васильович
Матей
Кафедра міжнародних фінансів
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра міжнародних фінансів
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин