Стратегічний менеджмент міжнародного підприємства

Освітня програма: Міжнародні економічні відносини (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Стратегічний менеджмент міжнародного підприємства
Код дисципліни
ВК 5.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
Розуміти основні поняття та категорії стратегічного менеджменту; Розуміти процес стратегічного менеджементу, реалізацій та оцінки стратегії, та ключові умови реалізації стратегічного менеджменту; Продемонструвати знання про природу та роль бачення та місії у стратегічному менеджменті та вміти формулювати їх; Вміти використовувати знання і методи, отримані в ході курсу для подальшого навчання студента, а також для практичного використання при аналізі стратегії міжнародного підприємства; Оволодіти навичками проведення групових дискусій по обраній теоретичнiй i практичній темі, що стосуються стратегічного менеджменту міжнародного підприємства; Рішення колективних завдань, пов'язаних з вирішенням кейсів під наглядом і керівництвом викладача.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи політичної економії, міжнародної торгівлі, статистики, світової скономіки, теорії багатонаціональних пiдприемств, мiжнародного бізнесу та глобальних фінансів. 2. Здатність зрозуміти основні принципи функціонування та управління міжнародних підприємств. 3. Мати базові навички збору та обробки економічної інформації, критичного мислення, роботи зі значним обсягом теоретичних і емпіричних даних, надаючи при цьому свої власні висновки і пропозиції.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Стратегічний аналіз міжнародного підприсмства. 1. Основи стратегічного менеджменту. 2. Аналiз кейсів стратегічного менеджменту. 3. Аналіз зовнішнього середовища компанії. 4. Аналіз внутрішнього середовища компанії. 5. Інтелектуальнi активи компанії. Змістовий модуль 2. Формулювання та використання стратегії у роботі міжнародної фірми. 6. Формулювання стратегії. 7. Базові стратегії. 8. Стратегія на корпоративному рівні. 9. Мiжнародна стратегія фірми. 10. Коопераційна стратегія. 11. Підприємницька стратегія та конкурентна динаміка. 12. Управління інноваціями.
Рекомендована та необхідна література
1. Dess, G., McNamara, G., Eisner. A., Lee, S. (2019). Strategic Management: Text and Cases. McGraw-Hill Education, 9th Edition. - 801 p. 2+00 2. Hitt. M.. Ireland. R.. Hoskisson. R. (2017). Strategic Management: Competitiveness and Globalization. Concepts and Cases. Cengage Learning. 12th edition. - 770 p. 3. Dave Ketchen and Jeremy Short (2018). Mastering Strategic Management. Flat World 5 Adobe P TS 200 Knowledge. -332 p. 4. Comelis A. de Kluyver. (2010). Fundamentals of Global Strategy: A Business Model Approach -270 p. 5. Lopez. J.. Guerras-Martin, L. (2018). Fundamentals of Strategic Management. - 297 p
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, індивідуальна робота.
Методи та критерії оцінювання
1. Вiдповiдi на семінарах – до 42 балів. 2. Модульнi роботи – до 30 балів. 3. Проведення індивідуальних робіт – до 14 балів. 4. Case-Study (групова робота) – до 14 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра міжнародних фінансів
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин