Маркетинг

Освітня програма: Економічна кібернетика

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетинг
Код дисципліни
ОК 19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН9. Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави. ПРН10. Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники які характеризують результативність їх діяльності. ПРН12. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування підприємства; загальну логіку ринкової діяльності підприємства; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності. 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та презентації первинних та вторинних даних, користування MicrosoftOfficeWord, MicrosoftOfficeExcel.
Зміст навчальної дисципліни
Розкривається сутність та зміст маркетингу, концептуальних підходів до ведення бізнесу в умовах ринку. Аналізуються ключові підходи організації та проведення маркетингових досліджень, сегментації ринку. Висвітлюються основи маркетингової товарної, цінової, комунікаційної та розподільчої політики підприємства. Досліджуються процеси розроблення маркетингових стратегій та планів. Розглядаються підходи організації і контролю маркетингової діяльності на підприємстві.
Рекомендована та необхідна література
1. Маркетинг: бакалаврський курс: навч. посіб. / Ілляшенко С.М., Мішенін Є.В., Біловодська О.А., Божкова В.В., Карпіщенко М.Ю. та ін. / за ред С. М. Ілляшенка. Суми: Університетська книга, 2017. 1134 с. 2. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / За заг.ред. проф. Старостіної А.О. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с. 3. Armstrong G., Kotler Ph. Marketing: An Introduction. 13th Ed. Pearson, 2016. 642 p. 5. Kerin R., Hartley S. Marketing. 14th Ed. McGraw-Hill Education. 2018. 784 p. 6. William D. Perreault, Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy. Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach. McGraw-Hill Irwin. 2013. 832 р.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
опитування, аналітичні (творчі, практичні) завдання, кейсові групові завдання, аналітична доповідь, дискусія, модульна контрольна робота, іспит
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олена Анатоліївна Біловодська
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет