Туристичні ресурси України
Освітня програма: Музеєзнавство, пам’яткознавство
Структурний підрозділ: Історичний факультет
Назва дисципліни
Туристичні ресурси України
Код дисципліни
ОК.31
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати основні етапи історії розвитку туризму в Україні.
Знати сутність базових понять і термінів туристичної галузі, комплексної оцінки туристичних ресурсів.
Знати найважливіші праці в галузі туристичних ресурсів.
Знати туристичне районування території України.
Знати конкретний матеріал про туристичні ресурси України.
Знати особливості туристичних ресурсів у регіонах України.
Вміти аналізувати джерела та праці з туристичних ресурсів.
Вміти аналізувати туристичні ресурси регіонів України.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати найважливіші факти, події та процеси історичного минулого України.
2. Вміти критично аналізувати різноманітну інформацію, самостійно підбирати літературу та працювати з джерелами.
3. Володіти елементарними навичками джерельної критики, історичного аналізу, встановлення причинно-наслідкових зв’язків.
Зміст навчальної дисципліни
Зміст курсу поділений на 2 змістових модулі. Кожний змістовий модуль включає в себе лекції, семінари, самостійну роботу студентів, які завершуються рейтинговим контролем рівня засвоєння знань програмного матеріалу відповідної частини курсу. У змістовий модуль 1 (ЗМ1) входять теми 1 – 4, у змістовий модуль 2 (ЗМ2) – теми 5 – 9.
Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою.
Рекомендована та необхідна література
1. Бейдик О.О. Рекреаційно-туристські ресурси України: методологія та методика аналізу, термінологія, районування. – Київ, 2001.
2. Вечерський В. Загальні відомості про історико-культурні ресурси в туристичних регіонах України // Туристично-краєзнавчі дослідження. Випуск 2. – К., 1999. – С.99 – 122.
3. Івченко А.С. Вся Україна. Путівник. – Київ, 2006.
4. Історико-культурні заповідники України: довідкове вид. – К., 2007.
5. Панкова Є.В. Туристичне краєзнавство: навчальний посібник. – Київ, 2003.
6. Петранівський В.Л., Рутинський М.Й. Туристичне краєзнавство: Навчальний посібник / За ред. проф. Ф.Д. Заставного. – Київ, 2006.
7. Попович С. Туристичне краєзнавство: ґенеза, методологія, завдання // Краєзнавство. – 2015. – № 3/4. – C.11 – 123.
8. Попович С.І. Туристично-екскурсійні ресурси України: вступ до проблеми // Туристичні ресурси України: Зб. наук. статей. – Київ, 1996.
9. Федорченко В.Х., Мініч І.М. Туристський словник-довідник: Навч. посіб. – К.: Дніпро, 2000.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи та методи викладання - лекції, семінари, практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру оцінюється робота студента під час кожного семінару (доповідь, доповнення, участь у дискусії).
Критеріями оцінювання відповіді студента є:
• повнота розкриття питання;
• логіка викладення;
• використання основної і додаткової літератури;
• аналітичні міркування, вміння робити висновки.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Олександр
Петрович
Гончаров
Кафедра етнології та краєзнавства
Історичний факультет
Історичний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра етнології та краєзнавства
Історичний факультет