Комунікативні стратегії кримськотатарської мови

Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комунікативні стратегії кримськотатарської мови
Код дисципліни
ННД.12
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами. ПРН5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН10. Збирати й систематизувати мовні, літературні, фольклорні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів кримськотатарською мовою. Повний перелік результатів навчання (ПРН) за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
знати: · семантичні відмінності слів; · основні граматичні категорії кримськотатарської мови. вміти: · використовувати базові й професійно орієнтовані знання основ філології, історії, соціології й культурології; · застосовувати набуті знання на практиці. володіти елементарними навичками пізнавальної та професійної діяльності;культури мислення, її загальних законів.
Зміст навчальної дисципліни
Метою дисципліни є формування у студентів наступних компетентностей: - спонтанно і вільно висловлюватись щодо широкого спектру загальних, професійних та наукових тем, в межах визначених навчальною програмою; - розуміти зміст дискурсів різних стилів; ідентифікувати жанрово-стильові характеристики тексту; -практично застосовувати набуті знання в різних ситуаціях, пов’язаних з тематикою навчальної дисципліни. У результаті вивчення формуються навички роботи з автентичним дискурсом різної тематики. Поглиблюються навички сприйняття та точного відтворення тексту високого рівня складності на слух. Удосконалюються навички усного мовлення під час різних комунікативних ситуацій.
Рекомендована та необхідна література
1. Возгрін В.Є. Історія кримських татар: Нариси етнічної історії корінного народу Криму в чотирьох томах. 3-є видання, стереотипне. Сімферополь: Видавничий дім «Тезис», 2013. 872 с. 2. Крим в умовах суспільно-політичних трансформацій (1940–2015). Збірник документів і матеріалів. К.: «Кліо», 2016. 1092 с. 3. Озенбашлы А. Къырым фаджиасы. Сайлама эсерлер (Трагедия Крыма. Избранные произведения): Из истории трагической судьбы крымскотатарского народа.– Симферополь, 1997. 256 с. 4. Україна – Туреччина: історія, політика, економіка, право, дипломатія, культура [монографія]. Пелмен, 2015. 550 с. 5. Özdal H., Demydova V., Türkiye-Ukrayna İlişkileri: Yüksek Potansiyel, Düşük Voltaj/ V. Demydova, H. Özdal. USAK, 2011. 40 s.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота, творчі та дослідницькі завдання, доповідь (робота з різними джерелами).
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: 1. Робота на практичних заняттях: РН 1.1-1.4, 2.1-2.2, 3.1-3.3, 4 – 15/30 балів. 2. Творчі та дослідницькі завдання: РН 2.1, 2.2, 3.1, 4 – 15/30 балів. 3. Модульна робота №1: РН 1.1-1.4, 2.1-2.2, 3.1-3.3, 4 – 8/10 балів. 4. Модульна робота №2: РН 1.1-1.4, 2.1-2.2, 3.1-3.3, 4 – 8/10 балів. 5. Підсумкова контрольна робота: РН 1.1-1.4, 2.1-2.2, 3.1-3.3, 4 – 14/20 балів.
Мова викладання
Українська/кримськотатарська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ольга Юріївна Дворова
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології