Комплексна дисципліна Частина 2. Лінгвокраїнознавство країн другої іноземної мови

Освітня програма: Переклад з іспанської та з англійської мов

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комплексна дисципліна Частина 2. Лінгвокраїнознавство країн другої іноземної мови
Код дисципліни
ННД.19.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН 17. Використовувати першу іноземну мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у різних сферах життя. ПРН 28. Використовувати знання з історії та культури України та лінгвокраїнознавства мов, що вивчаються, для організації успішної комунікації та адекватного перекладу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати курс «Друга іноземна мова та переклад» та володіти навичками: ● добору, аналізу та інтерпретації країнознавчих фактів; ● спілкування на країнознавчі теми.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна складається з двох частин: перша частина знайомить студентів із країнознавчими реаліями історією, культурою, політичним устроєм, географічними особливостями, видатними постатями Великої Британії, друга – із відповідними реаліями Сполучених Штатів Америки, а також особливостями функціонування англійської мови в американському варіанті. Вивчення дисципліни, по-перше, дозволяє поглибити, узагальнити та систематизувати знання про роль і значення англійської мови у світі та країнах, де вона має статус державної, по-друге, готує студентів до здійснення педагогічної діяльності у якості вчителя англійської мови. Мета дисципліни: вивчення англійської мови через отримання фонових знань, якими володіють члени британського/американського суспільства; засвоєння національно-маркованих мовних одиниць; формуваня в студентів англомовної комунікативної компетенції як сукупності знань, умінь і навичок, що забезпечують ефективну міжкультурну комунікацію.
Рекомендована та необхідна література
1. Гапонів А.Б., Возна М.О. Лінгвокраїнознавство. Англомовні країни / [підручник]. – Вінниця: Нова Книга, 2005. – 464 с. 2. Шелякіна А.В., Коваленко Л. І. Лінгвокраїнознавство Британії та США : Ч. I-ІІ : [навч. посібник] / Л. І. Коваленко, А. В. Шелякіна. – К. : КНУ ім. Т. Шевченка, 2010. – С. 219. 3. Шелякіна А.В. Практикум «Лінгвокраїнознавство Сполучених Штатів Америки» / А.В. Шелякіна. – К.: PrintTo, 2020. – 116 c. 4. Algeo J. British or American English / J. Algeo. – N.Y.: Cambridge. – 2009. 5.Crystal D. The Cambridge Encyclopedia of the English Language / D. Crystal. – [2nd ed.] – Cambridge : CUP, 2003. – P. 145. 6.Crowther, J. (2005). Oxford Guide to British and American Culture (2nd ed.). Oxford: OUP. 7. Strevens P. British and American English / P. Strevens. – London: Collier-Macmillan, 1997. – 105 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: лекції та семінарські заняття (РН 1.1; РН 1.2; РН 2.1; РН 2.2; РН 2.3; РН 3; PH 4); 2 презентації з кожної тематичної частини (РН 1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН 2.2, РН 2.3, РН 3, РН4) – max 10 балів за кожну; 2 самостійних письмових роботи з кожної тематичної частини (РН 1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН 2.2, РН 2.3) – max 10 балів за кожну; 2 підсумкових контрольних роботи з кожного тематичного розділу (РН 1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН 2.2, РН 2.3) – max 30 балів за кожну.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання. Mаксимальна кількість балів протягом семестру – 100 балів (50 балів за кожен розділ). Упродовж семестру здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форм контрою, описаних у п. 7.1. програми. Завдання оцінюються залежно від повноти і правильності виконання. Підсумкове оцінювання – залік. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів - 60, отримують - "зараховано". Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів - 60, отримують - "незараховано". Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання самостійних робіт, рефератів або ж за потреби написати контрольну роботу.
Мова викладання
англійська