Навчально-виробнича практика «Соціально-комунікативна»
Освітня програма: Англійська філологія та дві іноземні мови (мова навчання – англійська)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Навчально-виробнича практика «Соціально-комунікативна»
Код дисципліни
ОК 16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати.
ПРН 3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти.
ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо.
ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності.
ПРН 7. Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів.
ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати англійську мову на рівні не нижче В2.
2. Вміти вільно, гнучко й ефективно використовувати англійську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування;
3. Володіти елементарними навичками ділового і особистого спілкування, публічних виступів, укладання письмових текстів різного жанрового спрямування.
Зміст навчальної дисципліни
Навчально-виробнича практика має на меті оволодіння загальними компетентностями, тобто здатністю комунікувати з представниками різних соціальних груп, а також застосовувати в роботі та повсякденному спілкуванні широкий комплекс знань із соціогуманітарного блоку дисциплін. Необхідність дисціпліни зумовлено існуючими запитами сучасного ринку праці, що потребують не лише професійних/фахових знань та компетентностей (Hard skills), але й загальних, соціальних (Soft skills). Роботодавці передусім звертають увагу на навички роботи в колективі, стійкість до стресових ситуацій, швидку адаптацію до різних умов праці та різних колективів, здатність до навчання упродовж усього життя та подібні. Практика посутньо розширює для студентів знайомство з ринком праці, зокрема знайомить їх із діяльністю організацій, які потребують фахівців із навичками соціальної комунікації.
Рекомендована та необхідна література
Заболотна Н.М., Мельник О.В. Розвиток функціональних компетенцій у молоді. Науково-методичне видання. Вінниця: ФОП Рогальська І.О., 2017. 96 с.
Коваль К.О. Розвиток «soft skills» у студентів – один з важливих чинників працевлаштування [Електронний ресурс] // Вісник Вінницького політехнічного інституту, 2015. № 2. С. 162–167.
Луценко О.Л., Павленко В.М. Програма навчальної дисципліни «Соціально-психологічна компетентність для професійного розвитку (SOFT SKILLS FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT)». Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2015–2016
Тютюнник А.В. Використання хмарних технологій та SOFT SKILLS в освітній діяльності студентів та викладачів, 2015. С.134–143.
Ясна Іламі Soft skills: універсальні навички європейського рівня // Studway. 04.03.2015.
Department of Soft Skills Competency [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.utar.edu.my/dssc/
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дисципліна викладається за допомогою таких навчальних заходів, як усні відповіді та контрольні роботи.
Методи викладання, які застосовуються у навчальному процесі, - лекції, практичні заняття, творчі та дослідницькі завдання, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – диференційований залік.
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у результаті проходження практики, які складаються з відгуку з місця проходження практики, проведеного студентами дослідження, звіту про проходження практики та захисту її результатів. За практику студент може отримати мінімально 60 балів та максимально – 100 балів.
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Людмила
Григорівна
Смовженко
Кафедра методики викладання української та іноземних мов і літератур
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра методики викладання української та іноземних мов і літератур
Навчально-науковий інститут філології