Виробнича асистентська практика з відривом (англійська мова)

Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Виробнича асистентська практика з відривом (англійська мова)
Код дисципліни
ННД.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН19.1 Використовувати методи необхідні для забезпечення методологічного процесу викладання кримськотатарської мови, турецької та англійської мов у вищих навчальних закладах. ПРН20.1 Застосовувати інтерактивні методи необхідні для забезпечення навчання у вищій школі. ПРН21.1. Застосовувати знання й уміння, необхідні для опанування навичок асистентської практики з відривом. Повний перелік результатів навчання (ПРН) за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні основи навчання філологічних дисциплін, як складають фах магістранта: цілі, зміст, підходи, методи і методичні прийоми, засоби, форми організації процесу навчання; форми, методи і засоби діагностики успішності студентів. Уміти: ефективно вибудовувати процес навчання АМ; використовувати сучасні методи, технології навчання філологічних дисциплін, технології діагностики знань, навичок та вмінь студентів; аналізувати НМК з відповідних дисциплін з метою їх раціонального використання; добирати мовний / літературний матеріал, прийоми, засоби навчання дисциплін з фаху; складати плани-конспекти занять, організовувати, проводити та аналізувати заняття.
Зміст навчальної дисципліни
Виробнича асистентська практика – це комплексний процес, який є складовою частиною підготовки фахівців на здобуття ступеня «магістр» за спеціальністю 035 «Філологія». Виробнича асистентська практика покликана забезпечити формування професійно-педагогічних умінь і навичок у проведенні навчальної роботи у ЗВО. Виробнича асистентська практика сприяє розвитку професійної самосвідомості, культури спілкування; формуванню теоретичної, практичної та особистісно-мотиваційної складових професійної компетентності магістрантів.
Рекомендована та необхідна література
1. Іванченко А.В., Дубасенюк О.А. та ін. Педагогічна практика: Навчально-методичний посібник. – Житомир: Житомир. держ. ун-т, 2005. – 126 с. 2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підруч. для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / [Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін.; за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. Київ: Ленвіт, 2013. 590 с. 3. Педагогічна практика: навчально-методичний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра, магістра спеціальності «Філологія» освітньопрофесійних програм «Мова і література (англійська)», «Мова і література (німецька)», «Мова і література (французька)», «Мова і література (іспанська)» / укладачі: К.М. Ружин, О.А. Каніболоцька, Н.О. Надточий. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. 106 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, семінари
Методи та критерії оцінювання
Відмінно / Excellent 90-100 Добре / Good 75-89 Задовільно / Satisfactory 60-74 Незадовільно / Fail 0-59 Зараховано / Passed 60-100 Не зараховано / Fail 0-59
Мова викладання
українська/іноземна