Підсумковий іспит з англійської мови

Освітня програма: «Прикладна (комп’ютерна) лінгвістика та англійська мова»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Підсумковий іспит з англійської мови
Код дисципліни
ДВВ 05.
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами (англійською, французькою / іспанською) усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 8. Знати системну організацію української та англійської мов, структурно-системну організації писемного та усного тексту як механізму вербальної комунікації, загальні властивості літератури як мистецтва слова і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови (української, англійської, французької / іспанської) та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН: 11, 14
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування навчальних дисциплін: Теоретичний курс англійської мови, Практичний курс англійської мови.
Зміст навчальної дисципліни
Підсумковий іспит з англійської мови передбачає перевірку рівня володіння мовою на фонетичному рівні, де оцінюється рівень відповідності усного мовлення фонетичним стандартам британського варіанта англійської мови. На морфологічному рівні оцінюються навички і уміння добирати відповідні морфологічні одиниці для організації як усного, так і письмового мовлення. На синтаксичному рівні оцінюється уміння правильно формувати мінімальні комунікативні одиниці – речення з дотриманням правил узгодження часів та темпоральних детермінантів. На лексичному рівні оцінюються уміння добирати відповідні лексеми для організації як усної, так і письмової комунікації. Оцінюється також словниковий запас, уміння вживати лінгвістичну термінологію та терміносистеми споріднених галузей знань. На текстовому рівні оцінюється уміння правильно формувати усно і письмово як первинні, так і вторинні тексти з дотримуванням текстової когерентності та когезії.
Рекомендована та необхідна література
Evans V. Enterprise 4: Intermediate: Coursebook / Virginia Evans, Jenny Dooley. – 4th impr. – Newbury: Express Publishing, 2006. – 198 p. Evans D. New Round-Up 6: English Grammar Practice: Student’s Book / Virginia Evans, Susan Conrad, Geoffrey Leech. – 2nd impr. – Harlow: Longman / Pearson, 2011. – 256 p. Evans V. Upstream Advanced C1: Student’s Book / Virginia Evans, Lynda Edwards. – 2nd impr. – Newbury: Express Publishing, 2010. – 252 p. Evans V. Upstream Proficiency C2: Student’s Book / Virginia Evans, Jenny Dooley. – Newbury: Express Publishing, 2010. – 278 p. Foley B. English in Action 4 / Barbara H. Foley, Elizabeth R. Neblett. – 2nd ed. – Boston: Thomson / Heinle ELT, 2010. – 304 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Підсумковий іспит з англійської мови відбувається у формі комплексного письмового тестування та відкритих завдань, спрямованих на перевірку функціональної, мовної та мовленнєвої компетентностей у володінні англійською мовою. Типи завдань мають різні рівні складності і сформовані за блоками: читання, аудіювання, письмо, говоріння. За структурою екзаменаційного білета підсумковий іспит з англійської мови складається з трьох етапів: 1. Письмове реферування англомовного тексту загальносуспільного характеру; 2. Усна відповідь на теоретичне питання у межах вивченого матеріалу (без попередньої підготовки); 3. Бесіда на запропоновану тему.
Методи та критерії оцінювання
Кількість балів, які може набрати випускник, формується за сумою балів за 3 завдання: максимальна кількість балів – 100 (30 бал. – 1 завд.; 35 бал – 2 завд.; 35 бал. – 3 завд.), мінімально позитивна кількість балів – 60.
Мова викладання
Англійська