Багатосеместрова дисципліна Англійська мова. Частина 3. Частина 4

Освітня програма: «Прикладна (комп’ютерна) лінгвістика та англійська мова»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Багатосеместрова дисципліна Англійська мова. Частина 3. Частина 4
Код дисципліни
ННД.19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами (англійською, французькою / іспанською) усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 8. Знати системну організацію української та англійської мов, структурно-системну організації писемного та усного тексту як механізму вербальної комунікації, загальні властивості літератури як мистецтва слова і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН: 10, 11, 14.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного опанування курсу студент повинен знати базові орфоепічні, граматичні, лексичні та стилістичні норми літературної англійської мови; володіти навичками читання, письма, аудіювання і говоріння на рівні, що передбачений програмою І року навчання (В1-В2).
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Англійська мова» має на меті розвивати мовну компетенцію студентів для використання англійської мови у широкому колі реальних ситуацій на міжособистісному, професійному та освітньому рівнях. Курс передбачає систематичне засвоєння студентами основних мовленнєвих навичок (читання, письма, активного спілкування та аудіювання) та опанування великої кількості міжкультурних тем, лексичних одиниць, фразових дієслів, сталих виразів, ідіом, базових побутових розмовних тем, що дасть змогу вільно орієнтуватися в сучасному англомовному світі. Курс передбачає розвиток навичок читання, аудіювання, говоріння та письма до наміченого рівня (В2+ за шкалою Ради Європи). Вивчення основ іноземної мови спрямоване на формування та розвиток логічного мислення студентів, їх іншомовних мовленнєвих здібностей, різних видів пам’яті, уяви, уміння самостійно та критично працювати з матеріалом.
Рекомендована та необхідна література
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота Оцінювання семестрової роботи: 1. Відповіді на практичних заняттях, спонтанне монологічне та діалогічне мовлення: РН 1.1, 1.2, 2.1-2.3, 2.6, 3.1, 4.1 2. Письмові роботи: РН 1.1, 1.2, 2.4, 2.5 3. Аудіювання: РН 1.1, 1.2, 2.6 4. Презентація: РН 2.1, 2.3, 3.1, 4.1 5. Домашнє / Індивідуальне читання: РН 2.1-2.5, 3.1, 4.1 6. Тематична контрольна робота: РН 2.2, 2.4- 2.6, 3.1, 4.1
Методи та критерії оцінювання
Упродовж 2-ох семестрів здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форм контрою, описаних у попередньому пункті. Оскільки багатосеместрова дисципліна викладалася у першому та другому семестрі, то загальний бал за семестр формується за двома частинами як сума балів обох частин у відсотковому еквіваленті: частина 1 – 30% від отриманих балів (від 100 балів – 30 балів); частина 2 – 50% від отриманих балів (від 60 балів – 30 балів, від 36 балів – 18 балів). Підсумкова кількість балів з дисципліни (максимум 100 балів) визначається як сума балів за систематичну роботу впродовж двох семестрів з урахуванням підсумкового оцінювання (іспиту). Отже, підсумкова оцінка з дисципліни (мінімум 60, максимум 100 балів) складається із суми кількості балів за семестрову роботу (мінімум 36, максимум 60 балів) та підсумкового оцінювання – іспиту (мінімум 24, максимум 40 балів).
Мова викладання
Англійська