Освітні, педагогічні технології
Освітня програма: Природничі науки. Інтегрована програма
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Освітні, педагогічні технології
Код дисципліни
ВК 3.4.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2024/2025
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР09. Знати і застосовувати теорію, дидактику та методику викладання інтегрованих курсів природничих наук у закладах загальної середньої освіти. ПР 10. Знати цілі сталого розвитку та можливості своєї професійної сфери для їх досягнення, в тому числі в Україні, для саморозвитку, збереження здоров’я, сталого розвитку суспільства та забезпечення екобезпеки. ПР 11. Дотримуватися морально-етичних аспектів досліджень, академічної доброчесності, професійного кодексу поведінки. ПР13.Застосовувати міжнародні джерела інформації з розвитку природничих та технічних наук, медицини, та міжнародний досвід моніторингу навколишнього середовища, працювати в міжнародному контексті.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) усвідомлення значення цілеспрямованого навчання і виховання особистості; 2) володіння елементарними навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки в групі.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Освітні, педагогічні технології» є фундаментальною складовою професійної підготовки майбутніх педагогів. Вона спрямована на формування в студентів умінь добирати, розробляти та застосовувати сучасні технології навчання, виховання й розвитку особистості учня відповідно до цілей освіти ХХІ століття. Знайомить із сутністю, класифікацією та методологічними основами педагогічних технологій; навчити використовувати інноваційні, інтерактивні, інформаційно-комунікаційні технології у навчально-виховному процесі для підвищення його ефективності, особистісної спрямованості та результативності.
Рекомендована та необхідна література
1. Власова О.І., Марушкевич А.А. Основи психології та педагогіки. Київ: ВПЦ «Київський університет», 2010. 2. Зайченко І.В. Педагогіка: підручник. 3-є видання, перероблене та доповнене. К.:Видавництво Ліра-К, 2016. 3. Етичний кодекс університетської спільноти, ухвалений на конференції трудового колективу КНУ імені Тараса Шевченка. Протокол No 2 від 27. 12. 2017 року. 4. Закон України «Про освіту» // (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, No 38-39). 5. Марушкевич А.А.,
6. Спіцин Є.С. Педагогіка: підручник. К.: ВПЦ «Київський університет», 2019. 7. Пєхота О. М. Освітні технології. – К.: Академія, 2017.
8. Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. – К.: А.С.К., 2004.
9. Ільїна Т. А. Педагогіка. Теорія навчання. – К.: Либідь, 2019.
10. Сисоєва С. О. Інноваційні педагогічні технології: теорія і практика. – К.: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарських робіт, модульна контрольна робота,залык. Рекомендований мінімум для допуску - 36 балів. Для студентів, які набрали сумарно меншу від 36 балів (рекомендований мінімум) кількість, обов’язковою умовою для отримання допуску до залыку є написання рефератів за питаннями пропущених чи недостатньо засвоєних тем. Підсумкове оцінювання у формі заліку проводиться в письмовому форматі. Максимальна кількість балів під час заліку – 40, мінімальна кількість балів, що додаються до семестрових – 24 (60% максимальної кількості балів, відведених на залік).
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ольга
Костянтинівна
Шевченко
Кафедра іноземних мов природничих факультетів
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра іноземних мов природничих факультетів
Навчально-науковий інститут філології