Сучасні методи просування віртуального туристичного продукту
Освітня програма: Туризм (ОС Магістр, денна)
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Сучасні методи просування віртуального туристичного продукту
Код дисципліни
ВБ.2.2.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН3. Застосовувати сучасні цифрові технології, методи та інструменти дослідницької та інноваційної діяльності для розв’язання складних задач у сфері туризму та рекреації.
ПРН5. Здійснювати комплексний аналіз і оцінювання функціонування туристичного ринку різних ієрархічних рівнів, прогнозувати тенденції його розвитку.
ПРН6. Аналізувати та оцінювати діяльність суб’єктів туристичного ринку, планувати результати їх стратегічного розвитку.
ПРН7. Організовувати співпрацю зі стейкголдерами, формувати механізми взаємодії суб’єктів туристичного ринку з урахуванням аспектів соціальної та етичної
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання основ Quality management of tourist services/Управління якістю туристичних послуг, 2. Вміння застосовувати підходи до управління проектами в туризмі і рекреації, 3. Вміння застосовувати підходить до Sustainable Tourism Management/ Управління сталим туризмом 4. Володіння навичками здійснення геопросторового планування та управління в сфері туризму і рекреації, туризмології, управління якістю туристичних дестинацій. Знання теоретичних основ з проблематики сучасних методів просування віртуального туристичного продукту є формування системи теоретичних знань щодо алгоритму застосування інноваційних технологій, інфлюенс-маркетингу, інтернет-маркетингу, інтернет-реклами, promo-відео, популярних соціальних мереж у просуванні віртуального туристичного продукту на ринку віртуального простору.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Сучасні методи просування віртуального туристичного продукту» включає дві змістовні частини: 1. Віртуальний туристичний продукт; 2. Сучасні методи просування віртуального туристичного продукту. Дисципліна зорієнтована на вивчення особливостей, набуття вмінь і навичок у застосуванні актуальних методів просування віртуального туристичного продукту; оволодіння сучасними методами та інструментарієм його розробки, планування, реалізації та подальшого розвитку. Дана компонента освітньої програми передбачає: ознайомлення з інноваційними технологіями в індустрії туризму та віртуалізації простору; розкриття змісту дефініції та особливості застосування «віртуального туристичного продукту» на туристичному ринку.
Рекомендована та необхідна література
1. Багрій, М & Кушнір, Л & Терлецька, О & Мартенюк, У. (2023). Вплив глобальних чинників на розвиток туристично-рекреаційної галузі. Вісник Херсонського національного технічного університету. 172177.10.35546/kntu2078-4481.2022.4.25.
2. Балацька, Наталія & Радкевич, Лариса & Робул, Юрій & Вдовічена, Ольга & Стренковська, Анна. (2022). Цифрові технології та диджитал-маркетинг: нові можливості для туристичного й готельно-ресторанного бізнесу. Financial and credit activity problems of theory and practice. 6. 424-432. 10.55643/fcaptp.6.47.2022.3924.
3. Геращенко, Я. (2020). Соціальна мережа instagram як засіб просування молодіжного туристичного продукту: практичний досвід у підготовці фахівців туризму. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. 76-87. 10.34142/2312-1548.2020.55.06.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекційні заняття
семінарські заняття
консультації
самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки (60%), що містить визначення сучасних методологічних проблем теми (50%), здійсненність та узгодженість пропозицій (25%), ступінь оригінальності (25%), та оцінювання практичної підготовки (40%), що містить здатність оцінити проблему (30%), ідентифікацію шляхів та методику розв’язання проблеми, яка виникла чи може виникнути (35%), окреслення шляхів вирішення специфічних (неординарних) проблем (35%).
У курсі передбачено 2 змістовних частини. Заняття проводяться у вигляді лекційних та семінарських занять. Упродовж навчання проводиться одна письмова тематична контрольна робота із тестами та відкритими питаннями.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Інна
Олександрівна
Степанець
Країнознавства та туризму
Географічний факультет
Географічний факультет

Діана
Юріївна
Гринюк
Країнознавства та туризму
Географічний факультет
Географічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Країнознавства та туризму
Географічний факультет
Країнознавства та туризму
Географічний факультет