Стартапінг в туризмі та рекреації (Науковий семінар)
Освітня програма: Туризм (ОС Магістр, денна)
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Стартапінг в туризмі та рекреації (Науковий семінар)
Код дисципліни
ОК 10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
12
Результати навчання
ПРН3. Застосовувати
сучасні цифрові
технології, методи та
Інструменти
дослідницької та
інноваційної діяльності
для розв’язання складних
задач у сфері туризму та
рекреації.
ПРН4. Проводити аналіз
геопросторової
організації туристичного
процесу, проєктувати
його стратегічний
розвиток на засадах
сталості.
ПРН5. Здійснювати
комплексний аналіз і
оцінювання
функціонування
туристичного ринку
різних ієрархічних рівнів,
прогнозувати тенденції
його розвитку.
ПРН13. Планувати,
організовувати і
виконувати наукові і
прикладні дослідження у
сфері туризму та
рекреації, обирати
методи та інструменти
досліджень, висувати і
перевіряти
гіпотези, обґрунтовувати
висновки.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання теоретичних основ з quality management of tourist
services/управління якістю туристичних послуг, з психології і соціології
туризму, управління проектами в туризмі і рекреації, sustainable Tourism
Management/ управління сталим туризмом.
2. Знання теоретичних основ з маркетингу в туризмі.
3. Вміння володіти сучасними маркетингово-аналітичними методами та
методами роботи з сучасними базами даних та моделями у туризмі.
4. Володіння базовими підходами у використанні кількісних та якісних
методів в організації маркетингових досліджень у туризмі.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Стартапінг в туризмі та рекреації (Науковий
семінар)» зорієнтована на вивчення особливостей, набуття вмінь і навичок
розроблення та управління стартап-проєктами, оволодіння методами і
інструментарієм їх планування, організування, реалізації та розвитку.
Компонента освітньої програми передбачає вивчення процедур, методів та
технологій управління стартап-проєктами. Дисципліна включає ознайомлення
з інструментарієм управління стартап-проєктами, їх бізнес-моделювання та
бізнес-планування, вивчення технологій маркетингового менеджменту,
методів розвитку, інвестиційного забезпечення, процедур перетворення
стартапу в юридичну організацію в реальних ринкових умовах в індустрії
туризму та рекреації.
Рекомендована та необхідна література
1. Адізес І. Ідеальний керівник. Чому ним неможливо стати / Іцхак Адізес: пер. з
англ. – К.: Наш формат, 2017. – 288 с.
2. Баб’ячок Р. І., Кульчицький І. І. Основні тенденції розвитку стартапів в
Україні – проблеми, перешкоди і можливості. 2018. URL :
https://www.civicsynergy.org.ua/wp content/uploads/2018/ 04/Osnovni-
tendentsiyi-rozvytkustartapiv-v-Ukrayini-1-1.pdf
3. Ворона Т.В. Стартап на мільйон. Як українці заробляють статки на
технологіях / Тімур Ворона. – Харків: Віват, 2018. – 224 с.
4. Гейдор А.П., Бізбіз Т.М. Джерела фінансування стартапів в Україні.
Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал Чорноморського
державного університету ім. Петра Могили. 2020. No 1. С. 73–78.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
рівень досягнення всіх запланованих
результатів навчання визначається за результатами розробки стартап-проєктів,
бліц опитувань, захисту стартапів за результатами виконання індивідуальних
завдань, написання підсумкової контрольної роботи та захисту стартап-
проєктів, складання заліку.
Мова викладання
Українська /Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Діана
Юріївна
Гринюк
Країнознавства та туризму
Географічний факультет
Географічний факультет

Наталія
Степанівна
Довгань
Країнознавства та туризму
Географічний факультет
Географічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Країнознавства та туризму
Географічний факультет
Країнознавства та туризму
Географічний факультет