Англійська мова (професійний рівень)

Освітня програма: Новогрецька філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова (професійний рівень)
Код дисципліни
ННД.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною, новогрецькою та англійською мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 10. Збирати й систематизувати мовні й літературні факти, аналізувати фольклорні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів новогрецької та англійської мов. ПРН 11. Здійснювати науковий аналіз мовного й літературного матеріалу з новогрецької та англійської мов, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням доцільних методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних. ПРН 14. Створювати, аналізувати й редагувати оригінальні та перекладні тексти різних стилів та жанрів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати практичний курс англійської мови та володіти англійською мовою на рівні не нижче В2 згідно з загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання (CEFRL); знати: основні мовознавчі поняття; принципи аналізу мовного матеріалу; особливості семантики, будови та функціонування одиниць усіх рівнів англійської мови; вміти: застосовувати лінгвістичний інструментарій на практиці; володіти елементарними навичками добору, аналізу та інтерпретації мовленнєвих фактів; спілкування на лінгвістичні теми.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомлення студентів з положеннями теорії комунікації та опанування студентами підходів до вивчення текстів у різноманітних сферах спілкування. Анотація навчальної дисципліни – Навчальна дисципліна складається з двох частин: перша висвітлює основні поняття, сфери застосування теорії комунікації та її зв’язку з іншими дисциплінами та присвячена вивченню міжособистісної комунікації, а друга частина спрямована на ознайомлення студентів з поняттями теорії масової комунікації. Вивчення цієї дисципліни, по-перше, дозволяє поглибити знання, отримані студентами у процесі оволодіння іншими предметами, насамперед лінгвістичного циклу, по-друге, уможливлює отримання основних знань та навичок професійної діяльності у відповідних галузях. Заняття проводяться у вигляді лекцій, практичних занять та самостійної роботи, мета якої – зорієнтувати студентів та надати їм додаткові матеріали для підготовки до практичних занять. Завершується дисципліна іспитом.
Рекомендована та необхідна література
1. Алєксєєва І.О., Каптюрова О.В. Практикум з теоретико-практичного курсу англійської мови (для студентів-магістрів). Частина ІІ. Міжкультурна комунікація (Модуль 1). Київ: ТОВ «ЕНЕРДЖІМЕДІА», 2020. 2. Бистрицький Є., Зимовець Р., Пролєсов С. Комунікація і культура в глобальному світі. К.: Дух і літера, 2020. 3. Alyeksyeyeva, I., Kaptiurova, O., & Orlova, V. (2021). World War Flu: WarRhetoric of the Australian Prime Minister on Coronavirus. 3L: The Southeast Asian Journal of English Language Studies, Vol 27(1), 90 – 101. 4. Chaiuk, T. A., Alyeksyeyeva, I. O., Borysovych, O. V., Karpova, K. S., & Gayevska, O. V. (2021). Celebrities and Microcelebrities in Quarantine: Strategies of Parasocial Communication. Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 10(5), 26-44. 5. Lazer, D.M.J., Baum, M.A., Benkler, Y. et al. (2018). The science of fake news. Addressing fake news requires a multidisciplinary effort. Science, 359 (6380): 1094-1096.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи викладання: лекції, самостійна робота, практичні заняття. Навчальні заходи: усна відповідь, тематична контрольна робота, підсумкова контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: 1. Усна відповідь: РН 1.1-1.4; РН 2.1; РН 2.2, РН 3.1, РН 3.2, РН.4.1 — 24/40 балів. 2. Контрольна робота: РН 1.1-1.4; РН 2.1; РН 2.2, РН 3.2, РН.4.1 — 12/20 балів. Семестрову кількість балів формують бали, отримані за аудиторну роботу (усні відповіді, контрольна робота) і за самостійну роботу (підготовка завдань самостійної (домашньої) роботи). Підсумкове оцінювання: іспит - РН1.1-1.4, 2.1-2.2, 3.2, 4.1 - 24/40 балів. Підсумкова кількість балів з дисципліни (60/100 балів) визначається як сума балів за семестрову роботу (36/60 балів) та підсумкового оцінювання – іспиту (24/40 балів).
Мова викладання
Англійська