Психологія

Освітня програма: Українська мова та переклад (для іноземців) (мова навчання українська)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Психологія
Код дисципліни
ВБ.1.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями українською мовою усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН4. Pозуміти фундаментальні принципи буття людини, природи, суспільства. ПРН14. Використовувати українську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: існуючі у системі наукової думки традиції, вчення, теорії, концепції, підходи до розуміння біопсихосоціальної природи людини; базові категорії загальної біології, анатомії людини, роль мови у становленні людини. 2. Вміти: вправно мислити, застосовувати інтелектуальні мовленнєві практики у професійній діяльності, досліджувати явища життя, застосовуючи теорію і методи компаративістики; 3. Володіти елементарними навичками: до культурної рефлексії, оперативно засвоювати нові теорії, концепції, методики дослідження, що народжуються на межі різних гуманітарних наук, зокрема, в галузі психології особистості; застосування сучасних інформаційно-технічні засоби для вирішення завдань професійної діяльності; зокрема, для отримання науково-бібліографічної інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - забезпечити формування у студентів системних знань у галузі психології особистості та спілкування, а також пізнавальних, емоційно-вольових процесів, що слугуватиме психологічною основою для формування у них комплексних компетентностей з кваліфікації «викладач російської мови як іноземної». Виняткова увага в ході вивчення дисципліни приділяється практичному розвиткові вміння самодіагностики особливостей перебігу власних психічних процесів та станів і розробки рекомендацій щодо їх оптимізації. Програма курсу розкриває інноваційний досвід застосування наукового доробку психологів-попередників у практиці роботи з психологічною феноменологією.
Рекомендована та необхідна література
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота. Методи навчання: метод проблемного викладання, частково-пошуковий, теоретично- практичні, свідомо-практичні методи навчання. Ілюстративні методи. Самостійна робота з науковою та довідковою літературою.
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді, реферат, робота над кейсами, модульні контрольні роботи. Конкретні критерії оцінювання наведено в робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ярослав Євгенович Рябчич
Кафедра психології розвитку
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра психології розвитку
Факультет психології