Методика викладання англійської мови у вищій школі

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: мова і література гінді

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання англійської мови у вищій школі
Код дисципліни
ОК.14.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 25. Розробляти та удосконалювати програми навчальних дисциплін із гінді та/або англійської мов, навчальні та методичні матеріали. ПРН 26. Проводити навчальні заняття, надавати консультації студентам із навчальних дисциплін із гінді та/або англійської мов, а також здійснювати індивідуальний супровід студента (наставництво, менторство) під час навчання, використовуючи сучасні інноваційні методики та технології навчання у вищій школі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: підходи, принципи, методи навчання, форми організації навчання у ВШ; методичні засади формуваннязнань, навичок та вмінь; психологічні засади навчання студентів закладів вищої освіти. Уміти:розробляти плани-конспекти і проводити лекції, практичні, семінарські заняття у ВШ; дотримуватися підходів та принципів навчання у ВШ, добирати та використовувати оптимальні методи і методичні прийоми для навчання у ВШ. Студенти повинні прослухати курс педагогіки та психології вищої школи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування у студентів методичної компетентності – знань, та вмінь, здатності та готовності планування, організації, реалізації, рефлексії процесу навчання англійської мови у вищій школі, контролювання та оцінювання навчальних досягнень студентів.
Рекомендована та необхідна література
1. Методика навчання іноземних мов у закладах вищої освіти: колективна монографія // Шовковий В., Валентон І., Дружченко Т., Кавицька Т., Кавицький А., Квасова О., Кравченко А., Осідак В., Патієвич О., Радчук Р., Романов І., Сем’ян Н., Сорокіна Н., Шовкова Т. (за загальною редакцією Шовкового В.). К., 2021. 2. Тарнопольський О.Б. Методика викладання іноземних мов та їх аспектів у вищій школі: підручник / О.Б. Тарнопольський, М.Р. Кабанова. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2019. 256 с. 3. Тарнопольський О.Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти / О.Б. Тарнопольський. Київ: ІНКОС, 2006. 248 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять та самостійної роботи студентів. Самостійна робота студентів передбачає відповіді на семінарських заняттях, роботу з довідниковою літературою, підготовку і презентацію досліджень, створення комплексів вправ, аналіз і проведення фрагментів занять.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форми контрою, описаних у п. 7.1. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру, залікова контрольна робота пишеться на останньому занятті. Якщо студент набрав 60 і більше балів протягом семестру – він може одержати залік без написання залікової КР. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів - 60, отримують - "зараховано". Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів - 60, отримують - "незараховано". Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для отримання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання самостійних робіт, рефератів або ж за потреби написати контрольну роботу. Максимальна оцінка за додаткові форми оцінювання не може перевищувати 32 балів.
Мова викладання
Українська, англійська