Сучасний літературний процес в Індії 2 семестр

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: мова і література гінді

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Сучасний літературний процес в Індії 2 семестр
Код дисципліни
ОК.08.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 8. Оцінювати історичні надбання та новітні досягнення літературознавства. ПРН 10. Збирати й систематизувати мовні, літературні, фольклорні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів (залежно від обраної спеціалізації). ПРН 11. Здійснювати науковий аналіз мовного, мовленнєвого й літературного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням доцільних методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних. ПРН 15. Обирати оптимальні дослідницькі підходи й методи для аналізу конкретного лінгвістичного чи літературного матеріалу. ПРН 17. Планувати, організовувати, здійснювати і презентувати дослідження та/або інноваційні розробки в галузі філології гінді.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування фахових дисциплін «Лінгвокраїнознавство Індії», «Середньовічна література гінді», «Усна та давня література гінді», «Мова гінді: просунутий рівень».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів із найкращими зразками сучасних прозових і поетичних творів гіндімовного світу шляхом їх соціокультурного прочитання та літературного аналізу, дати уявлення про розвиток сучасного літературного процесу Індії, його особливості та характерні риси, розвиток літературно-критичної думки в гіндімовному регіоні на сучасному етапі, окреслити місце новітньої індійської літератури у системі світової літератури. Дисципліна є багатосеместровою і входить до науково-дослідного компоненту освітньої програми.
Рекомендована та необхідна література
1. Вермейчук Н. Етапи становлення та еволюції новели гінді // Вісник КНУ. Східні мови та літератури. 2019. 1(25). С. 56–62. 2. शक्लु र. िहदी ं सािह×य का इितहास / रामचंद्र शक्लु . – इलाहाबाद: लोकभारती प्रकाशन, 2009. 3. िसघलं ड. नई कहानी और अमरकातं / डॉ. िनमलर् िसघलं . – िदãली: राधाकृçणनन प्रकाशन, 1999. 4. हिंदी के प्रमुख उपन्यासकार और उनके उपन्यास | hindi upanyas list / Hindi Sarang // https://hindisarang.com/hindi-upanyaskar-aur-upanyas/ 5. हिन्दी उपन्यास - Hindi Upanyas - हिंदी साहित्य का गद्य - हिंदी साहित्य चैनल // https://www.hindikahani.hindi-kavita.com/Hindi-Upanyas.php
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять та самостійної роботи студентів. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до усних відповідей на семінарських заняттях, участі у дискусіях, виконання письмових, тестових і дослідницьких завдань, підготовку презентацій.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється з розрахунку: відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації / реферати – 24/40 балів; модульні контрольні роботи – 12/20 балів. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: макс. 40 / мін. 24 бали (60% від максимальної кількості балів, відведених на іспит); іспит відбувається в письмово-усній формі і складається з двох частин: 1) два теоретичних питання; 2) практичне завдання на читання і переклад уривку гіндімовного художнього твору. Студенти, які протягом семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж 36 балів, до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології