Психологія

Освітня програма: Ґрунтознавство, управління земельними ресурсами та територіальне планування

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Психологія
Код дисципліни
ВБ 3.5.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 12. Знати і застосовувати теорії, парадигми, концепції та принципи в галузях предметної області географії відповідно до спеціалізації. ПРН 13.Дотримуватися морально-етичних аспектів досліджень,інтелектуальної й академічної доброчесності, професійного кодексу поведінки. ПРН 14. Демонструвати здатність проводити самостійні дослідження природно- та суспільно-географічних об’єктів, систем і процесів у географічній оболонці за польових і лабораторних умов. ПРН 16. Виявляти державницьку і громадянську позицію у професійній діяльності, використовувати комунікативні навички і технології.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знання теоретичних основ психічної діяльності особистості; 3)знання теоретичних пізнавальної та афективно-регуляторної сфери особистості.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Психологія» допомагає розкрити загальні закономірності функціонування та проявів психіки людини, особливості психічного розвитку і становлення особистості упродовж всіх вікових періодів онтогенезу, сформувати уявлення про психологію особи студентського віку; сприяти формуванню загальної психологічної культури студентів, їхньої готовності до професійної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Вікова та педагогічна психологія: навч. посібн. / О. В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. К. : Каравела, 2008. 399 с. 2. Психологія: підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; за ред. Ю. Л. Трофімова. 5-тє вид., стереотип. К.: Либідь, 2016. 560 с. 3. Сергєєнкова О. П., Столярчук О. А., Коханова О. П., Пасєка О. В. Загальна психологія: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 296 с. 4. Сергєєнкова О. П., Столярчук О. А., Коханова О. П., Пасєка О. В. Педагогічна психологія: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2012. 168 с. 5.Riabchych Ya.,Trofimov A, Bondar I, Trofimova D, Miliutina K. Organizational commitment factors: role of employee work engagement. Revista ESPACIOS. –Venezuela, Vol.38 No 24. 2017. – P 1-18.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Тест, опитування, виконання практичних завдань, МКР, залік. Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 40 балів для одержання допуску до заліку обов’язково виконати творче завдання підвищеної складності, яке оцінюється у 40 балів. Рекомендований мінімум для допуску до заліку – 48 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Андрій Юрійович Трофімов
Кафедра психології розвитку
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра психології розвитку
Факультет психології