Психологія
Освітня програма: Геоморфологія та природопізнавальний туризм
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Психологія
Код дисципліни
ВБ 3.5.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії геоморфології, організації природопізнавального туризму, а також суміжних та світоглядних наук.
ПРН 5. Збирати, обробляти та аналізувати інформацію в області географічних наук, зокрема для вирішення завдань геоморфології, палеогеографії та природопізнавального туризму.
ПРН 10. Знати цілі сталого розвитку та можливості для їх досягнення у професійній сфері геоморфології та приодопізнавального туризму в тому числі в Україні.
ПРН 11. Дотримуватися морально-етичних аспектів досліджень, чесності, професійного кодексу поведінки.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знання теоретичних основ психічної діяльності особистості;
3)знання теоретичних пізнавальної та афективно-регуляторної сфери особистості.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Психологія» допомагає розкрити загальні закономірності функціонування та проявів психіки людини, особливості психічного розвитку і становлення особистості упродовж всіх вікових періодів онтогенезу, сформувати уявлення про психологію особи студентського віку; сприяти формуванню загальної психологічної культури студентів, їхньої готовності до професійної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
Основна література:
1. Вікова та педагогічна психологія: навч. посібн. / О. В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. К. : Каравела, 2008. 399 с.
2. Психологія: підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; за ред. Ю. Л. Трофімова. 5-тє вид., стереотип. К.: Либідь, 2016. 560 с.
3. Сергєєнкова О. П., Столярчук О. А., Коханова О. П., Пасєка О. В. Загальна психологія: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 296 с.
4. Сергєєнкова О. П., Столярчук О. А., Коханова О. П., Пасєка О. В. Педагогічна психологія: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2012. 168 с.
5.Riabchych Ya.,Trofimov A, Bondar I, Trofimova D, Miliutina K. Organizational commitment factors: role of employee work engagement. Revista ESPACIOS. –Venezuela, Vol.38 No 24. 2017. – P 1-18.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції, практичні заняття,
самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Тест, опитування, виконання практичних завдань, МКР, залік. Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 40 балів для одержання допуску до заліку обов’язково виконати творче завдання підвищеної складності, яке оцінюється у 40 балів. Рекомендований мінімум для допуску до заліку – 48 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Андрій
Юрійович
Трофімов
Кафедра психології розвитку
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра психології розвитку
Факультет психології