Психодіагностика

Освітня програма: Економічна кібернетика

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Психодіагностика
Код дисципліни
ОД.14
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН6. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності. ПРН9. Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави. ПРН11. Вміти аналізувати процеси державного та ринкового регулювання соціально-економічних і трудових відносин. ПРН14. Визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку. ПРН15. Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні. ПРН16. Вміти використовувати дані, надавати аргументацію, критично оцінювати логіку та формувати висновки з наукових та аналітичних текстів з економіки. ПРН17. Виконувати міждисциплінарний аналіз соціально-економічних явищ і проблем в однієї або декількох професійних сферах
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання менеджменту організацій та проблем адміністрування; основ управління проектами; основ макро- та мікроекономіки. 2. Вміння аналізувати причини та наслідки впливу соціальних, економічних, інформаційних, культурних умов на особистість; виявляти закономірності функціонування групи, аналізувати міжособистісну взаємодію, здійснювати прогностику управлінських рішень. 3. Вміння орієнтуватись у сучасних інформаційних джерелах, що містять останні розробки та відкриття, спрямовані на розкриття природи особистості та індивідуально-психологічних відмінностей людини, структури її інтелекту, включаючи електронні бази даних, провідні наукові періодичні видання; володіти навичками математичної статистики.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з двох змістових модулів: Змістовий модуль 1. “Теоретичні засади психодіагностики як наукової галузі знання”, в якому розглядаються основні історія розвитку психодіагностики, предмет та структура психодіагностики, поняття психодіагностичного процесу, етика психодіагностичних досліджень. Змістовий модуль 2. “Практичні засади психодіагностики”, в якому розглядаються психометричні засади психодіагностики, вимірювання інтелекту, оцінка особистісних особливостей, визначення міжособистісних стосунків, проєктивні методи.
Рекомендована та необхідна література
1. Anastasi, A., & Urbina, S. (1997). Psychological testing. Prentice Hall/Pearson Education. 2. Бурлачук, Л. Ф., Савченко, Е. П. (2002). Психодіагностика: підручник. 3. Галян І. М. Психодіагностика: навч. посібник. – К.: «Академвидав», 2011. – 464 с. 4. Гузенко В. А., Ю. В. Тудорцева. - Психологічна діагностика: навчально-методичний Міністерство освіти і науки країни, Одеський національний політехнічний університет. – Одеса : Вадим Вікторович Букаєв, 2016. – 267 с. 5. Зубрицька-Макота І. В. Психодіагностика: навч.-метод. посібник – Львів: СПОЛОМ, 2013. – 346 с. 6. Любіна Л. А. Психодіагностика: навч. посіб. Чернівці: Яворський Н.С. [вид.], 2018. - 276 с. 7. Моргун В.Ф., Тітов І. Г. Основи психологічної діагностики. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2012. – 464 с. 8. Психодіагностика: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / За заг. ред. М. С. Корольчука. - К.: 2015. - 400 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Контрольна робота за підсумками вивчення 1-5 тем: РН1.1-5/10 балів 2.Контрольна робота за підсумками вивчення 6-10 тем: РН1.2 -4/10балів. 3. Оцінка участі у семінарських заняттях: РН2.1, РН2.2, РН3.1, РН4.1- 8/60 4. Презентація –захист психологічного профілю -20 б.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра психодіагностики та клінічної психології
Факультет психології