Бізнес модель компанії
Освітня програма: Освітньо-професійна програма «Економіка»(мова навчання англійська/українська)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Бізнес модель компанії
Код дисципліни
ВК 10
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати. Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні. Оволодіти навичками усної та письмової професійної комунікації державною та іноземною мовами. Вміти абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів. Показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
- знати основи портфельного аналізу, інструменти реалізації стратегічного управління, засади бізнес-планування та основні розділи бізнес-плану, сучасні технології вивчення основних трендів на ринку, засади реалізації партнерських відносин, організаційно-правові форми діяльності підприємств, конкурентні стратегії розвитку компанії, основні джерела фінансування господарської діяльності та ін.. - володіти навичками публічних виступів, роботи з першоджерелами, обробки та візуалізації інформації, роботи у команді чи малій групі, критичного аналізу, спілкування іноземною мовою.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриваються основи формування бізнес-моделі підприємства. Аналізуються ключові елементи бізнес-моделі підприємства. Розглядаються особливості формування та оптимізації бізнеспроцесів підприємства з метою забезпечення його конкурентоспроможності. Вивчаються підходи до визначення життєвого циклу бізнес-моделі. Ідентифікуються основні проблеми побудови бізнесмоделювання та вивчаються актуальні методи вдосконалення різних видів моделей бізнесу.
Рекомендована та необхідна література
1. Bland D. and Osterwalder A.. Testing Business Ideas: A Field Guide for Rapid Experimentation. Wiley, 2019. – 368 p. 2.Kim W. C.; Mauborgne R.. Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant. Boston: Harvard Business School Press, 2004 – 256 p. 3.Osterwalder A., Pigneur Y, SmithA.Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want. Wiley, 2014. – 320 p. 4.Osterwalder A. and Pigneur Y.. Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers. Hoboken, NJ: Wiley, 2010 – 288 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, індивідуальна самостійна робота, залік
Методи та критерії оцінювання
семестрове оцінювання: 100 max/ 60 min 1. Модульна контрольна робота 1 – РН 1.1 – 1.2, 2.1 – 2.3 – 10 балів / 6 балів 2. Виконання індивідуальних завдань та завдань у малих групах – РН 1.1 – 1.2, 2.1 – 2.3, 3,4 – 25 балів / 15 балів 3. Case study РН1.1 – 1.2, 2.1 – 2.3, 3, 4 – 25 балів / 15 балів 4. Обговорення, дискусії РН 1.1 – 1.2, 2.1 – 2.3 10 балів / 6 балів 5. Тестування РН 1.1 – 1.2, 2.1 – 2.3 – 10 балів / 6 балів 6. Підсумкова контрольна робота РН 1.1 – 1.2, 2.1 – 2.3 – 20 балів / 12 балів
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Аліна
Магомедівна
Магомедова
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет