Інтернет-комерція
Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Менеджмент організацій і адміністрування"
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Інтернет-комерція
Код дисципліни
ВК 3.2.12
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією.
ПРН13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу).
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування підприємства; сучасні ІКТ та інструментарій штучного інтелекту; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності в Інтернет.
2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних даних, побудови економіко- математичних моделей; роботи з нормативно-правовою базою.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. «Інтернет-комерція в системі нової економіки», в якому розглядаються напрями розвитку структурних складових електронної комерції, їх інституційне супроводження в Україні та на світовому ринку.
Змістовий модуль 2. “Організаційно-технологічні методи та підходи в сфері інтернет-комерції”, в якому розглядаються сучасне програмне, апаратне, технологічне та інформаційне забезпечення функціонування певних напрямів в сфері інтернет-комерції.
Рекомендована та необхідна література
1. Закон України “Про електронну комерцію” від 03.09.2015 No 675-VIII.
2. Закон України “Про електронні довірчі послуги” від .05.10.2017 No 2155-VІІІ.
3. Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 No 851-IV.
4. Закон України “Про платіжні системи та переказ коштів в Україні” від 05.04.2001 No2346-111.
5. Зелена книга. Ринок електронної комерції. // Офіс ефективного регулювання. Грудень – 2018 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://regulation.gov.ua/book/117-zelena-kniga-rinok-elektronnoi-komercii
6. Плескач В.Л., Затонацька Т.Г. Електронна комерція: Підручник. - К.: Знання, 2007.-535 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Проблемно-орієнтоване навчання: лекції, семінарські заняття, консультації, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Поточне оцінювання:
1. Оцінка за роботу на семінарських заняттях та контрольна робота із теоретичних засад та інноваційних підходів до управління персоналом організації – 40 балів (рубіжна оцінка 24 бали).
2. Оцінка за роботу на семінарських заняттях та контрольна робота зі стратегічних аспектів управління персоналом – 40 балів (рубіжна оцінка 24 бали).
Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку максимальна оцінка 20 балів (рубіжна оцінка 12 балів).
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Василь
Михайлович
Приймак
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет