Креативні рекламні технології

Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-наукова, маг)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Креативні рекламні технології
Код дисципліни
ВБ 2.2. (МТ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
1. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності 2. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово 3. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді 4. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи управління маркетингом на засадах аналізу національних та міжнародних ринків. Вміти: здійснювати ефективні комунікації у мінливому бізнес-середовищі.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. «Загальні підходи щодо формування рекламної стратегії», що розглядає законодавче регулювання та історію реклами; психологію реклами; гендерні стереотипи та символізм у рекламі. 2. «Практичні аспекти формування рекламної стратегії у цифровому світі», що розглядає технології та стратегії реклами; жанри та стилі рекламних звернень; мовне маніпулювання у рекламі.
Рекомендована та необхідна література
Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч. посібник.- К.: Інтерсервіс, 2019. Маркетинг : термінологічний словник / А.О. Старостіна, Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : «НВП «Інтерсервіс», 2017. Варій М.Й. Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології: Навчально-методичний посібник. К. : Ельга, Ніка-Центр, 2003. Ogilvy, D. (2012) Confessions of an Advertising Man,
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, консультації
Методи та критерії оцінювання
міні-проекти, літучки, екзамен
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Наталія Юріївна Кочкіна
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет