Міжнародні бізнес-комунікації
Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-наукова, маг)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Міжнародні бізнес-комунікації
Код дисципліни
ОК 11
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
1. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності
2. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово
3. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді
4. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики
5. Планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки за результатами досліджень, презентувати результати, аргументувати свою думку
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
знання загальної психології, маркетингу та принципів ораторського мистецтва
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. «Загальні підходи щодо формування інтернаціоналізованої системи бізнес-комунікацій», де розглядається місце комунікації в системі міжнародного маркетингу компанії; особливості комунікаційного процесу в інтернаціоналізованому бізнес-середовищі; психологічні особливості міжкультурних комунікацій.
2. «Практичні аспекти формування інтернаціоналізованої системи бізнес-комунікацій у цифровому світі», де розглядаються принципи міжкультурних письмових та усних комунікацій по країнах світу; самодіагностика ділового листа; техніка доповіді та презентації
Рекомендована та необхідна література
Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч. посібник.- К.: Інтерсервіс, 2019.
Маркетинг : термінологічний словник / А.О. Старостіна, Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : «НВП «Інтерсервіс», 2017.
Кочкіна Н.Ю., Пригара О.Ю. Навчально-методичний комплекс забезпечення викладання навчальних дисциплін "Бізнес-комунікації", "Міжнародні бізнес-комунікації". К. : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2012.
Маркетинг : підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : Знання, 2009.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, консультації
Lections, seminars, individual work, consultations
Методи та критерії оцінювання
міні-проекти, літучки, міжнародний дослідницький проект, екзамен
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Наталія
Юріївна
Кочкіна
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет