Цифрові технології в туризмі

Освітня програма: Туризм (ОС Магістр, денна)

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Цифрові технології в туризмі
Код дисципліни
ВБ.2.2.2.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН3. Застосовувати сучасні цифрові технології, методи та інструменти дослідницької та інноваційної діяльності для розв’язання складних задач у сфері туризму та рекреації. ПРН6. Аналізувати та оцінювати діяльність суб’єктів туристичного ринку, планувати результати їх стратегічного розвитку. ПРН7. Організовувати співпрацю зі стейкголдерами, формувати механізми взаємодії суб’єктів туристичного ринку з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності. ПРН8. Управляти процесами в суб’єктах індустрії туризму та рекреації на різних ієрархічних рівнях, які є складними, непередбачуваними і потребують нових стратегічних підходів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1).Успішне опанування дисциплін «Управління якістю туристичних послуг», «Геопросторове планування та управління в сфері туризму і рекреації». 2).Вміти: застосовувати знання про організацію й застосування сучасних цифрових технологій при вирішенні завдань у туристичній діяльності; орієнтуватися в питаннях створення й розміщення матеріалів у глобальній мережі Інтернет, використовувати ІТ технології на підприємстві, створювати сайт-візитку. 3).Володіти елементарними навичками створення туристичних сайтів; працювати в системах бронювання; знаннями мережевих програмних додатків з використанням WEB- технологій.
Зміст навчальної дисципліни
навчальна дисципліна присвячена вивченню теоретичних та методологічних засад цифрових технологій в туризмі, їх сутності, структури; основним концепціям та стратегіям в управлінні діяльністю туристичних підприємств. Висвітлює питання сучасного стану і тенденції розвитку інформаційних систем; дає уявлення про основні корпоративні інформаційні системи в розрізі управління туристичним бізнесом, інформаційної підтримки прийняття управлінських рішень, соціальних мереж та промоції фахівців у професійному середовищі, створення контенту сайту.
Рекомендована та необхідна література
1. Гаврилов В. П. Інформаційні системи і технології в туризмі : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.140103 "Туризм". – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.168 с. 2. Корома Н.С., Михайленко Т.І. Сировець С.Ю. Навчально-методичний комплекс «Інформаційні технології в туризмі». – Київ: «Альфа-ПІК» 2022. 40 с. 3. Методи та засоби мультимедійних інформаційних систем : навч. посіб. / Т. М. Басюк, П. І. Жежнич; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - 426 c. - Бібліогр.: с. 413-416. 4. Особливості розробки CRM-системи для міжнародного туроператора / В.С. Круглик та ін. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вер-надського. Серія: технічні науки. 2020. С. 79–84. URL: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9325/
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття Семінарські заняття Самостійна робота . Консультації
Методи та критерії оцінювання
кількість балів на іспиту – 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових - 24 бали (60% від максимальних балів, що відводяться на іспит). У випадку коли студент на іспиті набрав менше вказаної кількості балів вони не додаються до семестрової оцінки (незалежно від кількості балів, отриманих під час семестру), в екзаменаційній відомості у колонці «бали за іспит» ставиться «0», а в колонку «результуюча оцінка» переноситься лише кількість балів, отриманих під час семестру.
Мова викладання
Українська /Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Сергій Юрійович Сировець
Країнознавства та туризму
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Країнознавства та туризму
Географічний факультет