Управління сталим туризмом

Освітня програма: Туризм (ОС Магістр, денна)

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Управління сталим туризмом
Код дисципліни
ОК.2.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН4. Проводити аналіз геопросторової організації туристичного процесу, проєктувати його стратегічний розвиток на засадах сталості. ПРН5. Здійснювати комплексний аналіз і оцінювання функціонування туристичного ринку різних ієрархічних рівнів, прогнозувати тенденції його розвитку. ПРН8. Управляти процесами в суб’єктах індустрії туризму та рекреації на різних ієрархічних рівнях, які є складними, непередбачуваними і потребують нових стратегічних підходів. ПРН12. Аналізувати, формулювати і реалізовувати національну та регіональну туристичну політику, вдосконалювати механізми управління туристичними дестинаціями на національному, регіональному та локальному рівнях.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання основ управління/ урядування; 3. Базові знання й навички аналізу, синтезу, роботи з іншомовною літературою, усних та письмових академічних комунікацій.
Зміст навчальної дисципліни
дисципліна «Управілння сталим туризмом» розкриває характерні риси та сутністні складові еволюційних підходів в управлінні туризмом й становлення імперативу сталості в його сучасному розвитку; розвиває вміння й навички бенчмаркінгового аналізу міжнародних практик управління сталим розвитком туризму в контексті сучасних завдань (у тому числі відновлення туризму та досягнення цілей сталого розвитку) в Україні.
Рекомендована та необхідна література
Hall C.Michael. Tourism Planning: Policies, Processes and Relationships. 2nd edition. Person Education Limited. 2008. 2. Kerr William Revill. Tourism Public Policy and the Strategic Management of Failure.Pergamon. 2003. 3. Kiptenko V. and Doan P. Destination Ukraine: Tourism litmus of the transition to a green economy/ Tourism in the Green Economy. Edited by M.V.reddy and K.Wilkes. Routledge.2015. – P.210-224. 4. Searching for Success: Learning through Benchmarking for Destination Management Organizations. National Laboratory for Tourism & eCommerce School of Tourism and Hospitality Management. Temple University/ Perspectives on Tourism&Technology. No.2- June 2005 - Електронний ресурс [режим доступу]- http://tourism.temple.edu/whitepapers/Perspectives-No2-Benchmarking.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Тести (5) – 40/ 24 балів 2. Аналітичні довідки (5)– 25/10 балів 3. Усний виступ (5)– 25/ 15 балів. 4. Участь у дискусії (5) – 10/6 балів Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки (60% від максимально можливої кількості балів) проводиться семестрова контрольна робота, максимальна оцінка - 40% підсумкової оцінки (до 40 балів). Умовою отримання позитивної результуючої оцінки з дисципліни є досягнен. не менш як 60% від максим. можливої кількості балів, при цьому оцінка за результати навчання, не може бути меншою ніж 50% від максимального рівня (не менше 20, 5 та 8 балів відповідно) Підсумкове оцінюв.у формі іспиту - у формі рецензування аналітичного есе колег (за рандомним вибором) щодо проблем та перспектив запровадження конкретного варіанту досвіду управлін. сталим розв. тур. в Україні. Максим. кількість балів на іспиті – 40, мінім., які додаються до семестрових – 24 (60% максим. кількості балів). Мінімум для допуску до іспиту 36 балів.
Мова викладання
Англійська/українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Вікторія Костянтинівна Кіптенко
Країнознавства та туризму
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Країнознавства та туризму
Географічний факультет