Професійна та корпоративна етика
Освітня програма: Туризм (ОС Магістр, заочна)
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Код дисципліни
ОК.3.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН7. Організовувати
співпрацю зі
стейкголдерами,
формувати механізми
взаємодії суб’єктів
туристичного ринку з
урахуванням аспектів
соціальної та етичної
відповідальності.
ПРН10. Приймати
ефективні рішення у
сфері туризму та
рекреації щодо
розв’язання широкого
кола проблем, зокрема
безпеки і якості
туристичного
обслуговування.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання теоретичних основ з quality management of tourist
services/управління якістю туристичних послуг, з психології і соціології
туризму, управління проектами в туризмі і рекреації, sustainable Tourism
Management/ управління сталим туризмом.
2. Вміння володіти сучасними маркетингово-аналітичними методами та
методами роботи з сучасними базами даних та моделями у туризмі.
3. Володіння базовими підходами у використанні кількісних та якісних
методів в організації моделей професійної та корпоративної етики в туризмі.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Професійна та корпоративна етика» зорієнтована на
вивчення особливостей, набуття вмінь і навичок в індустрії туризму та
рекреації, що становлять загальноприйняті виробничо-технологічні норми та
правила спілкування у діловому бізнес середовищі різних суб’єктів індустрії
гостинності. Передбачено розроблення та управління виробничо-технологічних
та соціальних алгоритмів ділового професійного спілкування, оволодіння
методами і інструментарієм планування та організації професійної діяльності в
бізнес суб’єктах туристичної індустрії. Дисципліна включає ознайомлення
студентів із особливостями бізнес-етики в сучасних умовах, її принципами,
нормами як на рівні всього бізнес-середовища, так і на рівні організації, фірми;
розгляд принципів, норм та механізмів формування корпоративної культури та
етики; розвиток комунікативних якостей у відносинах з різними суб’єктами
ринку; надання студентам необхідних знань про загальні норми ділового
етикету, формування вміння використовувати норми етикету в ділових
стосунках. В рамках дисципліни відбувається сприяння засвоєнню основних
правил вітання, представлення, знайомства, запрошення, поздоровлення,
компліменту, прощання, здійснення публічних виступів; вербальних та
невербальних засобів ділового спілкування й формування вміння за їхніми
сигналами розпізнавати наміри ділового партнера.
Рекомендована та необхідна література
1. Андрійченко, Жанна & Blyznyuk, Tetyana & Майстренко, Ольга. (2021).
Digital етикет та комунікації: тенденції та вимоги сьогодення. Економіка та
суспільство. 10.32782/2524-0072/2021-34-24.
2. Балджи, М. (2021). Етика бізнесу: навч. посіб.. 10.33987/978-617-7901-38-8.
3. Дідух В. Д. Філософські засади античної медицини, біології та етики / В. Д.
Дідух, Л. В. Наумова, Л. С. Вовчук. – Тернопіль : Медобори, 2021. – С. 67–
78.
4. Гринюк Д., Смирнов І. Гендерні аспекти у часи викликів та загроз: жінки в
армії. Реалізація гендерної політики в умовах суспільних трансформацій.
Збірник тез доповідей учасників Науково-практичної конференції, Черкаси,
27 квітня 2023 р. Черкаси: Східноєвропейський університет імені Рауфа
Аблязова, 2023. 252 с. (16-20). https://suem.edu.ua/sites/default/files/2023-
04/konf_sura-_2023.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття, семінарські заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
За результатами роботи упродовж семестру на останній парі проводиться
підсумкова контрольна робота у формі тестів та відкритих запитань, яка
покликана виявити знання і вміння отримані при опануванні матеріалу курсу.
На семінарських заняттях для виявлення рівня засвоєння відповідних
знань впродовж семестру проводяться бліц опитування, які у підсумку
формують до 10% оцінки.
Семінарські заняття проходять згідно робочої навчальної програми за
передбаченим розкладом. Частина практичних занять передбачає закріплення
певних навичок завдяки виконанню конкретних робіт безпосередньо в
аудиторії. Ці проєкти виконуються і здаються день в день. Кожна індивідуальна
творча робота оцінюється в 2,5 бали, які сумуються у підсумкові 20%.
Практичні роботи, які подаються невчасно зараховуються (за умови їх
виконання більш, ніж на 60%) як обов’язкова умова допуску до заліку, але
оцінка за них не виставляється.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Діана
Юріївна
Гринюк
Країнознавства та туризму
Географічний факультет
Географічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Країнознавства та туризму
Географічний факультет