Реклама в туризмі

Освітня програма: Краєзнавство, екскурсознавство та історико-культурний туризм

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Реклама в туризмі
Код дисципліни
ВП 1.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Розуміння способів та методів аналізу туристичної реклами. Знати основні поняття, категорії, принципи туристичної реклами. Вміння розробляти рекламний продукт, складати бюджет рекламних звернень. Вміння аналізувати та оцінювати рекламні звернення. Навички та вміння розробляти і виконувати тематичні дослідження, інтерпретувати дані, розробляти елементи фірмового стилю туристичного підприємства. Удосконалювати знання щодо міжнародного законодавства в сфері реклами та особливостей міжнародних рекламних компаній. Здатність критично використовувати наукові бази даних та інші відповідні джерела інформації для створення рекламного продукту. Готовність до реалізації рекламних проектів в туризмі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основні етапи історії України, всесвітньої історії, основи краєзнавства. Вміти комплексно досліджувати документи і матеріали, проводити пошукову роботу в архівах і бібліотеках, відділах картографії та бібліографії, опрацьовувати газетні і журнальні фонди. Володіти елементарними навичками відбору методів та підходів до аналізу явищ матеріальної і духовної культури, історичного аналізу, встановлення причинно-наслідкових зв’язків.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна має комплексний і міждисциплінарний характер, вона передбачає вивчення історії рекламної справи в світі та в Україні, розуміння сутності та цілей рекламної діяльності, опанування навичками підготовки рекламного продукту, написання рекламного звернення, знання специфіки сучасного рекламного процесу, правил підготовки рекламних компаній, засобів поширення туристичної реклами, поняття про ефективність рекламної компанії. Мета дисципліни – забезпечити цілісні знання про особливості туристичної реклами, основ вітчизняного та міжнародного законодавства в рекламній сфері, опанувати основами знань та практичних вмінь підготовки рекламних звернень, вивчення етичних основ рекламної діяльності в туризмі.
Рекомендована та необхідна література
Балабанова Л. В, Юзик Л. О. Рекламний менеджмент : підручник. Київ, 2017. Джефкінс Ф. Реклама: Практичний посібник: пер. з 4-го англ. вид. / Доповнення і ред. Д. Ядіна Забуранна Л.В., Сіренко К.В. Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика : монографія. Київ, 2017. Закон України «Про рекламу» (Із змінами та доповненнями) [Електронний ресурс]// Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, N 39, ст. 181. Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. 2-ге вид., доп. К.: КНЕУ, 2003. Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності : Навчальний посібник. Дрогобич, 2007. Огілві Д. Про рекламу. К., 2019. Тєлєтов О.С. Рекламний менеджмент : підручник. Суми, 2009. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. К., 2011.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Завдання (навчальні цілі): забезпечити цілісні знання щодо історії зародження рекламної справи, еволюції її форм та видів залежно від розвитку науки і техніки, специфіки сучасного рекламного процесу, особливостей міжнародного та вітчизняного законодавства щодо реклами, етичних та моральних норм при її підготовці та поширенні. Навчальна дисципліна «Реклама в туризмі» сприяє виробленню у студентів професійних навичок, необхідних для роботи в екскурсійній сфері, в краєзнавчих музеях, пам’ятко-охоронних державних установах, міжнародних представництвах та громадських організацій історико-культурного спрямування, у сфері туризму та краєзнавства. Світоглядний аспект дисципліни полягає у популяризації рекламної справи як важливої складової позитивного іміджу України.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань студента здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Загальну кількість балів студента формують семестрові бали, отримані з усіх тем двох змістових модулів (за модульні контрольні роботи), за виконання індивідуальних завдань, підсумкову контрольну роботу. Курс поділений на 2 змістових модулі. Кожний змістовий модуль включає в себе лекції, самостійну (індивідуальну роботу) роботу студентів і завершується рейтинговим контролем рівня засвоєння знань програмного матеріалу відповідної частини курсу. У змістовий модуль 1 (ЗМ1) входять теми 1 – 5, у змістовий модуль 2 (ЗМ2) – теми 6 –11. Оцінка успішності знань студентів здійснюється в двох формах: семестрове оцінювання (контрольні роботи, індивідуальне завдання, реферати) і підсумкове оцінювання (залік). Загальна сума балів – 100 балів (із них, семестрове оцінювання – максимум 60 балів; підсумкове оцінювання (залік) – максимум 40 балів). Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою.
Мова викладання
українська