Міжкультурна комунікація

Освітня програма: Міжкультурна германістика (німецька та англійська мови)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Міжкультурна комунікація
Код дисципліни
ОК 06.1
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами. ПРН 5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН 6.Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 13.Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань і власну точку зору на них як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 14.Створювати, аналізувати і редагувати тексти різних стилів та жанрів німецькою та англійською мовами.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіння німецькою мовою на рівні B2/C1 за шкалою Ради Європи, вміння демонструвати здобуті навички із залученням лексичного і граматичного матеріалу, який було вивчено та засвоєно на попередніх курсах згідно освітньої програми.
Зміст навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни „Міжкультурна комунікація” є розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів і технологій міжкультурного спілкування, аналіз й порівняння характерних рис рідної культури спілкування і культур спілкування інших народів. Завдання вивчення навчальної дисципліни є: – ознайомлення з різними методологіями вирішення міжкультурних проблем, що передбачає формування міжкультурної та комунікативної компетенції у студентів.
Рекомендована та необхідна література
Heringer H.J. Interkulturelle Kommunikation. – Tübingen, 2014. Чмут Т. К., Чайка Г. Л. Етика ділового спілкування : Навч. посіб. – К., 2003. Ярошенко Т. М. Регіональна типологія культури : Навч. посіб. – Львів, 2007. Допоміжна Богдан С. П. Мовний етикет українців: традиції і сучасність. Інформаційні ресурси /library/intercult/mkk.htm
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: Усна відповідь Доповнення, участь у дискусії Бліц-опитування Тести Захист презентації Виконання індивідуальної роботи -Підготовка презентації.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: • максимальна кількість балів протягом семестру – 60 балів, Усна відповідь - 15 Доповнення, участь у дискусії - 6 Бліц-опитування - 10 Тести - 14 Захист презентації - 5 Виконання індивідуальної роботи Підготовка презентації – 10 Курс завершується іспитом – 40 балів. Іспит включає в себе відповідь на теоретичне питання та підготовку презентації на задану тематику
Мова викладання
Німецька, українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра германської філології та перекладу
Навчально-науковий інститут філології