Методи позааудиторного навчання
Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Методи позааудиторного навчання
Код дисципліни
ВБ 1.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження в конкретній філологічній галузі.
ПРН 17. Планувати, організовувати, здійснювати і презентувати теоретичне і прикладне дослідження в конкретній філологічній галузі.
ПРН 30.1. Застосовувати технології навчання дисциплін філологічного циклу в закладах вищої освіти.
ПРН 31.1. Вирішувати проблемні ситуації у навчанні англійської мови у закладах вищої освіти.
ПРН 33.1. Застосовувати сучасні концепції навчання англійської мови у закладах вищої освіти.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни передбачає рівень володіння англійською мовою не нижче В2 за шкалою CEFR. Крім того, студенти мають: знати теоретичні основи структури психіки, чинники і основні механізми формування особистості; вміти розв’язувати практичні завдання, застосовувати теоретичні знання, власний досвід та навчальні матеріали при вирішенні конкретних кваліфікаційних завдань в сфері майбутньої діяльності; володіти елементарними навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки в групі.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна розкриває значення методів позааудиторного навчання, їхню сутність та особливості, висвітлює особливості самостійного навчання студентів, а також позааудиторної виховної діяльності у закладах вищої освіти, навчальної самостійної роботи студентів, науково-дослідної роботи студентів; вивчає позааудиторну роботу як сукупність певних форм і заходів, як форму організації дозвілля студентів і як організаційну форму, що здійснюється у системі змішаного навчання.
Рекомендована та необхідна література
Biggs, J., Tang, C. (2011). Teaching for quality learning at university. Open University Press.
Fry, H., Ketteridge, S., & Marshall, S. (2014). A handbook for teaching and learning in higher education: Enhancing academic practice. Routledge.
Hickman, R. (2013). The art and craft of pedagogy: Portraits of effective teachers.
https://cetl.ppu.edu/sites/default/files/publications/-John_Biggs_and_Catherine_Tang-_Teaching_for_Quali-BookFiorg-.pdf
Obanya, P., Shabani, J., & Okebukola, P. (2000). Guide to teaching and learning in higher education. https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000227677
Santos, J., Figueiredo, A. S., & Vieira, M. (2019). Innovative pedagogical practices in higher education: An integrative literature review. Nurse Education Today, 72, 12–17. Stommel, J. (2020). The human work of higher education pedagogy. AAUP. https://www.aaup.org/article/human-work-higher-education-pedagogy).
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи включають лекції, практичні заняття, самостійну роботу студента і передбачають: усні відповіді на питання, презентації, виконання практичних і самостійних завдань, письмові контрольні роботи (критичне есе). Дисципліна викладається за допомогою пояснювально-ілюстративного, репродуктивного, евристичного та дослідницького методів, які допомагають розвинути у студентів аналітичне мислення, розкрити їхній науковий і творчий потенціал.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – залік. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових форм оцінювання, якщо студенти набрали 60–100 балів. Студенти, які набрали менше 60 балів, мають скласти матеріал за темами, що не були засвоєні під час роботи в семестрі, у вигляді написання контрольних робіт, усних відповідей та/або виконання самостійних письмових завдань. Оцінювання здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи.
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ольга
Вікторівна
Поляк
Кафедра педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра педагогіки
Факультет психології