Основи третьої східної мови (турецької) для наукових цілей

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: перська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Основи третьої східної мови (турецької) для наукових цілей
Код дисципліни
ННД.17
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 14. Створювати, аналізувати й редагувати тексти різних стилів та жанрів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішно опанування дисципліни «Друга східна мова (арабська). Практичний курс» (за освітньою програмою ОС бакалавр); Знання арабської абетки, лінгвістичної термінології для ідентифікації та аналізу мовних явищ.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – забезпечити практичне оволодіння студентами правилами елементарної граматики другої східної мови (турецької) для подальшого використання її у наукових цілях, а також різними видами мовленнєвої діяльності, тобто оперувати діалогічним та монологічним мовленням у межах тематики, пройденої за весь період вивчення даної дисципліни; читанням та розумінням адаптованих текстів наукового та суспільно-політичного спрямування турецькою мовою.
Рекомендована та необхідна література
1. Нікітюк Т.В., Прушковська І.В. Комунікативна граматика турецької мови. Навчальний посібник. Київ, 2012. 2. Покровська І.Л. Турецька мова. Навчальний посібник для студентів першого курсу ОКР«Бакалавр» (Частина 1). К.: Вид-во «Четверта хвиля», 2013. 3. Покровська І.Л. Фонетика турецької мови. Навчальний посібник. Київ: Вид-во «Четверта хвиля», 2012.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття з турецької мови передбачають розвиток фонетичних, лексичних і граматичних навичок у студентів-іраністів у процесі активної роботи в аудиторії. Контроль засвоєння студентами лексичного і граматичного матеріалу здійснюється шляхом їх усного опитування та організації письмових завдань, тестів, лексичних диктантів, модульних контрольних робіт. Обов’язковим є виконання домашніх завдань, вправ на переклад.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: усні відповіді, письмові завдання, лексичні диктанти – 36/60 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів, підсумкова контрольна робота – 12/20 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують оцінку «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання контрольної роботи. Шкала відповідності підсумкових балів: 60-100 – зараховано; 0-59 – не зараховано.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Світлана Вікторівна Панєвіна
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології