Методика викладання англійської мови у вищій школі

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: перська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання англійської мови у вищій школі
Код дисципліни
ОК.13
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 25. Розробляти та удосконалювати програми навчальних дисциплін із перської та/або англійської мов, навчальні та методичні матеріали. ПРН 26. Проводити навчальні заняття, надавати консультації студентам із навчальних дисциплін із перської та/або англійської мов, а також здійснювати індивідуальний супровід студента (наставництво, менторство) під час навчання, використовуючи сучасні інноваційні методики та технології навчання у вищій школі. ПРН 27. Здійснювати об’єктивне оцінювання результатів навчання (атестацію) та надавати рекомендації щодо покращення результатів навчання. ПРН 28. Застосовувати сучасні педагогічні методики і технології в організації навчально-виховного процесу та методичної роботи у вищій школі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: підходи, принципи, методи навчання, форми організації навчання у ВШ; методичні засади формуваннязнань, навичок та вмінь; психологічні засади навчання студентів закладів вищої освіти. Уміти: розробляти плани-конспекти і проводити лекції, практичні, семінарські заняття у ВШ; дотримуватися підходів та принципів навчання у ВШ, добирати та використовувати оптимальні методи і методичні прийоми для навчання у ВШ. Студенти повинні прослухати курс педагогіки та психології вищої школи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування у студентів методичної компетентності – знань та вмінь, здатності та готовності планування, організації, реалізації, рефлексії процесу навчання англійської мови у вищій школі, контролювання та оцінювання навчальних досягнень студентів.
Рекомендована та необхідна література
1. Методика навчання іноземних мов у закладах вищої освіти: колективна монографія // Шовковий В., Валентон І., Дружченко Т., Кавицька Т., Кавицький А., Квасова О., Кравченко А., Осідак В., Патієвич О., Радчук Р., Романов І., Сем’ян Н., Сорокіна Н., Шовкова Т. (за загальною редакцією Шовкового В.). К., 2021. 2. Тарнопольський О.Б. Методика викладання іноземних мов та їх аспектів у вищій школі: підручник / О.Б. Тарнопольський, М.Р. Кабанова. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2019. 3. Тарнопольський О.Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти. Київ: ІНКОС, 2006.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів (мін. 48 / макс. 80) формують бали, отримані студентом за відповіді на семінарських заняттях, презентацію проєктів, МКР. Підсумкова контрольна робота (мін. 12 / макс. 20 балів) пишеться на останньому занятті. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критичний мінімум – 60 балів, для одержання заліку необхідно відпрацювати пропущені теми в письмовій формі та здати/надіслати електронною поштою викладачу, що проводить семінарські заняття.
Мова викладання
Українська, англійська