Методика викладання англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах
Код дисципліни
ОК 14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 7, ПРН 8, ПРН 17, ПРН 18. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного опанування дисципліни студенти повинні володіти на високому рівні англійською мовою,.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Методика викладання англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах» належить до обов’язкових дисциплін. Вона розкриває теоретичні, практичні, організаційні аспекти навчання іноземних мов, інноваційні методичні технології, репрезентує сучасний погляд на формування мовної компетентності та навчання видів мовленнєвої діяльності, формування соціокультурної компетентності учнів 5-9 класів, особливості навчання у середній школі ІІ ступеня.
Рекомендована та необхідна література
Методика навчання іноземних мов і культур: Підручник / кол. авторів під керівництвом С.Ю.Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. Програми для середніх загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова, 5-9 класи,- Київ. 2002. Ступеневі система освіти в Україні та система навчання іноземних мов, Київ - "Ленвіт". 1996. -с. 67-69.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: усні відповіді, розробки фрагментів уроків, підготовка та презентація навчальних проектів, Модульні контрольні роботи Методи викладання: Лекції, практичні заняття, самостійна робота, навчальні проєкти;
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного та підсумкового контролю. Форми поточного контролю охоплюють відповіді на семінарських заняттях (max 30/min 18 балів), розробки фрагментів уроків (max 10/min 6 балів), підготовку індивідуальної презентації (max 10/min 6 балів) та написання контрольної роботи (max 10/min 6 балів). Сумарно форми підсумкового контролю становлять max 60/min 36 балів. Форма підсумкового контролю – іспит, оцінка за іспит – max 40/min 24 балів. Для допуску до іспиту необхідно набрати min 36 балів. Для отримання позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит має бути min 24 бали. Шкала відповідності За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно / Еxcellent 85–89 4 Добре / Good 75–84 65–74 3 Задовільно / Satisfactory 60–64 35–59 2 Незадовільно / Fail
Мова викладання
Українська, Англійська