Лінгвокраїнознавство Китаю (2-й семестр)

Освітня програма: Китайська мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгвокраїнознавство Китаю (2-й семестр)
Код дисципліни
ННД. 11.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН4,ПРН5, ПРН17. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування курсів «Китайська мова: базовий рівень», «Вступ до університетських студій», "Лінгвокраїнознавство Китаю (1-й семестр)" тощо; 2) знання основ лінгвістичного та історико-культурологічного аналізу; 3) володіння базовими навичками історико-лінгвістичного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавство Китаю» – ознайомлення студентів з найважливішими етапами історичного та культурного розвитку країни. Країнознавчі реалії, які передають особливості культури, побуту, звичаїв, етикету є невід'ємною частиною загального словникового складу китайської мови. Вивчення цієї навчальної дисципліни повинне забезпечити студента основними лінгвістичними та країнознавчими знаннями та вмінням користуватись країнознавчими матеріалами. Навчальна дисципліна «Лінгвокраїнознавство Китаю» входить до комплексної дисципліни «Історико-краєзнавчі студії», як складається з двох частин: Частина 1. Україна та Схід: історичні зв'язки. Частина 2. Лінгвокраїнознавство Китаю.
Рекомендована та необхідна література
1. Лінгвокраїнознавство Китаю (навчальний посібник). – К.: «Задруга», 2009. – 160с. 2.The Land of the Five Flavors: A Cultural History of Chinese Cuisine, Thomas O. Höllmann, Columbia University Press, 2014. — 216 p. 3.Making China Modern. From the Great Qing to Xi Jinping. Klaus Mühlhahn Belknap Press World, 2019, — 736 p. 4.The Story of China: The Epic History of a World Power from the Middle Kingdom to Mao and the China Dream, Michael Wood, St. Martin's Press, 2020. — 624 p. 5. 中国历史(中国的历史). Режим доступу: https://baike.baidu.com/item/%E4%B8%AD%E5%9B%BD%E5%8E%86%E5%8F%B2/152769
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми організації навчання: лекційні та семінарські заняття, що проводяться з використанням інтерактивних методів навчання, та самостійна робота. Основними видами роботи та, відповідно, об’єктами семестрового контролю є: аудиторна робота, відповіді на семінарські заняттях, реферати, презунтації, модульні контрольні роботи з відкритими відповідями. Детально заплановані освітні заходи та методи викладання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема теоретичної підготовки, що складає 40% від загальної оцінки, та практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за аудиторну роботу та за самостійну роботу; у підсумку: у максимальному вимірі 60 балів, у мінімальному вимірі 36 балів. Підсумкове оцінювання: іспит, який проводиться у формі письмової тестової роботи з відкритими та пропозиційними відповідями, які сукупно оцінюються максимально 40 балами (оцінка кожного окремого питання залежить від ступеня складності). Критерії семестрового оцінювання і критерії оцінювання на іспиті представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
українська, китайська