Багатосеместрова дисципліна Друга іноземна мова (іспанська). Частина 3

Освітня програма: «Прикладна (комп’ютерна) лінгвістика та англійська мова»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Багатосеместрова дисципліна Друга іноземна мова (іспанська). Частина 3
Код дисципліни
ДВС 1.07
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами (англійською, французькою / іспанською) усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови (української, англійської, французької / іспанської) та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 14. Використовувати українську, англійську, французьку / іспанську мови в усній та письмовій формі, у різних регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Вміння працювати з науковими джерелами та словниками, працювати в команді; володіння здібностями до роботи пошукового характеру та навичками креативного та системного мислення. Успішне опанування фахових дисциплін, теоретичних і практичних курсів французької мови.
Зміст навчальної дисципліни
Мета – ознайомити студентів з нормами літературної іспанської мови на основі текстів та аудіо та відеоматеріалів загальнокультурної спрямованості, а також усних інформаційних повідомлень; розвинути навички усної та письмової комунікації іспанською мовою для подальшого вільного спілкування на міжнародній площині, а також навички перекладу українською мовою іспаномовної літератури загальнокультурного спрямування, з метою кращого розуміння культурних аспектів другої іноземної мови. Важливим на цьому етапі є засвоєння студентами граматичної складової другої іноземної мови, теми якої визначаються програмою, задля подальшої успішної комунікації студентів і носіїв іспанської мови.
Рекомендована та необхідна література
Castro Viúdez F., Rodero Díaz I., Sardinero Francos C. Nuevo español en marcha. Curso de español como lengua extranjera, A2. Libro de alumno. Madrid: Sociedad General Española de Librería, S.A., 2016. 149 p. Castro Viúdez F., Rodero Díaz I., Sardinero Francos C. Nuevo español en marcha. Curso de español como lengua extranjera, A2. Cuaderno de ejercicios. Madrid: Sociedad General Española de Librería, S.A., 2016. 70 p. Сastro F. Uso de la gramática española. Intermedio. Madrid: EDELSA: Grupo Didsacalia, S.A., 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота. Види робіт: Контрольні роботи; Усна відповідь; Письмові домашні завдання; Модульна контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру із відповідних тем проводяться практичні та заняття, на яких здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт: мінімально - 60 балів, максимально - 100 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують – “зараховано”. Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують – “незараховано”.
Мова викладання
Іспанська, українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра романської філології
Навчально-науковий інститут філології