Багатосеместрова дисципліна Друга іноземна мова (французька). Частина 2

Освітня програма: «Прикладна (комп’ютерна) лінгвістика та англійська мова»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Багатосеместрова дисципліна Друга іноземна мова (французька). Частина 2
Код дисципліни
ДВС.1.07.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами (англійською, французькою / іспанською) усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови (української, англійської, французької / іспанської) та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 14. Використовувати українську, англійську, французьку / іспанську мови в усній та письмовій формі, у різних регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
мати здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Уміти працювати з різними джерелами навчальної та наукової інформації, опрацьовувати її, робити узагальнення та висновки. Володіти навичками використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – подальший розвиток навичок усного мовлення, розуміння без словника адаптованої художньої та суспільно-політичної літератури, створення бази для читання зі словником нескладних текстів в оригіналі, застосування студентами отриманих знань для роботи з фаховими матеріалами французькою мовою. Дисципліна спрямована на вивчення мови в регістрі спілкування. Курс будується на елементах інтенсивного навчання з використанням аудіовізуальних засобів, мета яких розвивати комунікативно-мовленнєві навички та навички сприйняття іноземної мови на слух. На цьому етапі навчання набуває значення диференціація аспектів роботи: робота з підручником, робота з суспільно-політичними текстами, розмовна практика згідно з визначеною тематикою, робота зі звуковим текстом, самостійна робота з текстами за фахом.
Рекомендована та необхідна література
Крючков Г.Г. Французька мова: Початковий курс: підручник. – К.: Вища школа, 2009. – 367 с. Akyuz A., Bazelle-Shahmaei B., Bonenfant J. Focus : Grammaire du français. – P. : Hachette, 2015. – 288 p. Carlo C. Carusa M. Civilisation progressive du français. – Paris : CLE International, 2005. – 160 p. Clément-Rodriguez D., Lombardini A. ABC DELF A2. – P. : CLE, 2018. – 192 p. Edito A1. Livre élève. – P. : Didier, 2016. – 216 p. Edito A2. Livre élève. – P. : Didier, 2016. – 216 p. Escoufier D., Gomy C., Minh K. Communication progressive du français. Niveau débutant. – P.: CLE, 2018. – 144 p. Gallier T. Vocabulaire. Niveau intermédiaire. – Paris : CLE International, 2003. – 174 p. Miquel C. Grammaire en dialogues. Niveau débutant. – P. : CLE, 2005. – 128 p. Siréjols E. Vocabulaire en dialogues. Niveau débutant. – P. : CLE, 2007. – 128 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота. Види робіт: Контрольні роботи; Усна відповідь; Письмові домашні завдання; Модульна контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Бали отримані за другою частиною багатосеместрової дисципліни «Друга іноземна мова (французька/іспанська)» переносяться у відсотковому еквіваленті (50% від отриманих балів) до формування загального балу за двома частинами (5 та 6 семестр) цієї багатосеместрової дисципліни. Загальний бал за двома частинами цієї багатосеместрової дисципліни формується як сума балів першої частини (5 семестр) та другої частини (6 семестр) у відсотковому еквіваленті: частина 1 – 30% від отриманих балів (від 100 балів – 30 балів); частина 2 – 50% від отриманих балів (від 36 балів – 18 балів, від 60 балів – 30 балів). Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом упродовж двох семестрів та бали, отримані на іспиті, максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60%) – семестровий контроль і 40 балів (40%) – іспит).
Мова викладання
Французька, українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра романської філології
Навчально-науковий інститут філології