Міжнародний бізнес-маркетинг

Освітня програма: Міжнародна економіка (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Міжнародний бізнес-маркетинг
Код дисципліни
ВБ 1.1.2 (МТ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію. ПРН 5. Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів. ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. ПРН 9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Економічна теорія», «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Економіка підприємства», «Маркетинг».
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів (по 2 змістових модулів у кожному семестрі): Змістовий модуль 1. «Стратегічна маркетингова діяльність суб’єкта господарювання на промисловому ринку», в якому розглядаються специфіка промислового ринку та його структура; поведінка промислового споживача; основні риси процесу постачання на промисловому ринку тощо. Змістовий модуль 2. «Операційна маркетингова діяльність суб’єкта господарювання на промисловому ринку», в якому розглядаються специфіка товарної стратегії та стратегії ціноутворення підприємства на промисловому ринку; розподіл товарів на промисловому ринку; стратегічне планування на промисловому ринку; міжнародна система розподілу, структура, функції, взаємозв’язки; роздрібна торгівля: основні елементи та стратегічні перспективи; планування та організація каналів розподілу; побудова стратегії просування та організація виставкової діяльності на промисловому ринку.
Рекомендована та необхідна література
1. Старостіна А.О., Длігач А.О., Кравченко В.А. Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник / за ред. А.О. Старостіної. – К.: Знання, 2005. 2. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом : навч. посіб. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2019. – 368 с. 3. Яковлєв А.І., Ларка М.І., Сударкіна С.П. та ін. Маркетинг промислового підприємства : Навч. Посібник./ за ред проф. А.І. Яковлєва, проф. М.І. Ларки. – К. : Видавничий дім «Кондор», 2019. – 504 с. 4. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства.: навч. Посібник./ І.В. Бойчук, А.Я. Дмитрів – К. : «Центр учбової літератури», 2017. – 360 с. 5. Оснач О.Ф., Промисловий маркетинг: Підручник [для студ. вищ. навч. закл.]/ Оснач О.Ф., Пилипчук В.П., Коваленко Л.П. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 364 с. 6. Нечаєв В.П. Промисловий маркетинг : Навч.-метод. Посіб. Для самост. вивчення дисципліни - Кривий Ріг: МІНЕРАЛ, 2016. – 185 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Cеместрове оцінювання: 1. Модульна контрольна робота ( Min. – 12 балів, Mах. – 20 балів). 2. Перевірка домашніх завдань, участь у групових проектах (Min. – 12 балів, Mах. – 20 балів). 3. Виконання проекту (Min. – 12 балів, Mах. – 20 балів). Підсумкове оцінювання у формі іспиту (Min. – 24 балів, Mах. – 40 балів). Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше 36 балів. Оцінка за іспит не може бути меншою 24 балів для отримання загальної позитивної оцінки за курс.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет