Інноваційні стратегії в міжнародному бізнесі
Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-наукова, маг)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Інноваційні стратегії в міжнародному бізнесі
Код дисципліни
ВБ 2.3. (МТ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН2. Розробляти, обґрунтовувати і приймати
ефективні рішення з питань розвитку соціальноекономічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності
ПРН8. Збирати, обробляти та аналізувати
статистичні дані, науково-аналітичні матеріали,
необхідні для вирішення комплексних
економічних завдань
ПРН12. Обґрунтовувати управлінські рішення
щодо ефективного розвитку суб’єктів
господарювання, враховуючи цілі, ресурси,
обмеження та ризики
ПРН15. Планувати і виконувати наукові та/або
прикладні дослідження, робити обґрунтовані
висновки за результатами досліджень,
презентувати результати, аргументувати свою
думку
ПРН19. Застосовувати методи дослідження
міжнародних та глобальних ринків,
обґрунтовувати на цій основі ефективні стратегії
виходу та діяльності
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: сутність та механізми процесів в міжнародній економічній системі, особливості діяльності міжнародних компаній.
Вміти: здійснювати аналіз господарської діяльності ринкових суб’єктів у мінливому бізнес-середовищі.
Зміст навчальної дисципліни
Програма вивчення дисципліни передбачає опанування таких модулів навчання (2 модулі):
Змістовий модуль 1. Концепція інновацій, яка розглядає основні підходи до управління інноваціями на підприємстві, інноваційні стратегії підприємства, організаційні форми інноваційної діяльності
Змістовий модуль 2. Стратегічні аспекти управління інноваціями, який присвячений основним тактичним та оперативним питанням, з які постають перед сучасними організаціями під час підприємницької діяльності з впровадження інновацій.
Рекомендована та необхідна література
Christensen C., Raynor M. The innovator's solution: creating and sustaining successful growth. Boston, Massachusetts, USA: Harvard Business School Press, 2013. 320 p.
Davila T., Epstein M., Shelton R. Making Innovation Work: How to Manage It, Measure It, and Profit from It. Pearson Education, 2012. 368 p.
Tidd J., Bessant R. Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational Change. New York: John Wiley and Sons, 2020. 624p.
Trott P. Innovation management and New Product Development. Pearson Education, 2017. 666 p.
Aarikka-Stenroos, L., Ritala, P. Network management in the era of ecosystems: Systematic review and management framework. Industrial Marketing Management. 2017. No 67. P. 23–36.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, кейсові завдання, виконання групових завдань та індивідуального проекту
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання:
-семестрове оцінювання:
1) Опитування та перевірка домашньої роботи (максимально - 40 /мінімально - 24 бали)
2) Презентація індивідуальних проектів (максимально - 20 / мінімально - 12 балів);
- підсумкова оцінка у формі іспиту:
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ольга
Юріївна
Пригара
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет