Інноваційні підходи навчання англ. мови у школі профільного, спеціального та дистанційного навчання

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Інноваційні підходи навчання англ. мови у школі профільного, спеціального та дистанційного навчання
Код дисципліни
ОК 16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 7. ПРН 8. ПРН 10. ПРН 11. ПРН14. ПРН 23. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення дисципліни студенти повинні знати підходи, принципи, методи, форми інноваційного навчання англійської мови, засоби та новітні платформи навчання у школі профільного, спеціального та дистанційного навчання, володіти навичками використання сучасних інформаційних технологій, інноваційних підходів та методики навчання англійської мови в умовах он-лайн навчання. I
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна покликана забезпечити формування у студентів методичної компетентності – знань, та вмінь, здатності та готовності планування, організації, реалізації інноваційного процесу навчання англійської мови у школі профільного, спеціального та дистанційного навчання, здатності та готовності до роботи в команді у галузі інноваційної методики навчання англійської мови з використанням творів зарубіжної літератури. Дисципліна формує здатність розробляти та застосовувати новітні технології, підходи, методи, принципи, засоби навчання англійської мови, здатність використовувати новітні інформаційні платфоми у навчальному процесі для створення уроків за методами проектів, кейсів, Джигсоу, написання особистих портфоліо, здатність адаптуватися до змін в освітньому просторі.
Рекомендована та необхідна література
Інноваційні технології у вивченні англійської мови / упоряд. Т. Михайленко. К., 2008. Інтерактивні технології навчання : теорія, практика, досвід. К., 2002. Заболотна О.І. Інноваційні технології викладання іноземних мов в умовах інтеграції освітнього простору. Порівняльно-педагогічні студії. 2014. N4. С. 117-122. Thornbury S. The CELTA course [Certificate in English Language Teaching to Adults] / Scott Thornburry and Peter Watkins. Cambridge, 2007.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи: лекції, практичні заняття, самостійна робота студентів. До методів викладання належать відповіді на практичних заняттях, навчальні проєкти, кейси, портфоліо, модульні контрольні роботи.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання формується як сума балів за відповіді на практичних заняттях, навчальні проєкти, кейси, портфоліо, модульні контрольні роботи (max 60 / min 36 балів). Підсумкове оцінювання, іспит, проводиться у формі письмової роботи, екзаменаційний білет складається із 3 завдань: два теоретичних і одне практичне завдання (max 40 / min 24 балів). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів, до складання іспиту не допускаються. Якщо студенти на іспиті набрали менше 24 балів, то вони не додаються до семестрової оцінки, не зважаючи від кількість балів, отриманих під час семестру, а у відомість за національною шкалою виставляється «незадовільно». Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно 75–89 4 Добре 60–74 3 Задовільно 35–59 2 Незадовільно
Мова викладання
Українська