Медіарилейшнз

Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР бакалавр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Медіарилейшнз
Код дисципліни
ВБ 17.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН17. Розробляти і реалізовувати ефективні комунікації з цільовими аудиторіями для досягнення політичних, економічних та інших цілей суб’єктами міжнародних відносин. ПРН20. Аналізувати міжнародне медійне середовище і визначати особливості застосування медіаінструментів у процесі реалізації зовнішньополітичних інтересів країн світу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати базові поняття з теорії комунікації та зв’язків з громадськістю, види та моделі комунікації, основи організації та проведення PR-кампаній, специфіку комунікативних технологій, вирізняти канали масової інформації. Вміти працювати з інформаційними і медійними джерелами, аналізувати комунікативні процеси та готувати базові інформаційні матеріали. Володіти базовими знаннями з інформатики, елементарними навичками роботи із інформаційними джерелами різного типу, достатнє для виконання практичних завдань володіння іноземними мовами
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1. Основні засади діяльності інформаційних підрозділів урядових відомств. Лекція 1. Вступна лекція. Інформаційна діяльність урядових установ: функції та завдання менеджера з комунікацій у відносинах з медіа. Лекція 2. Комунікативний менеджмент як складова державної інформаційної політики: урядовий, корпоративний та громадський сектори. Лекція 3 – 4. Принципи і форми організації діяльності сучасної комунікативної служби урядової установи та корпоративного сектору. Лекція 5. Медіамоніторинг як інструмент дослідження та формування стратегії роботи з медіа. Лекція 6 – 7. Сучасна практика діяльності комунікативних служб урядових структур: практичний аспект. Лекція 8. Діяльність комунікативних служб урядових структур: ризики та провокаційні моменти. Контрольна модульна робота: Досвід взаємодії урядових установ з національними та зарубіжними медіа (національний та світовий досвід). Модуль 2. Практика діяльності комунікативних служб у взаємодії з медіа. Лекція 9. Підготовка прес-матеріалів за умов стандартних та кризових ситуацій. Лекція 10. Новітні інформаційно-комунікаційні технології в роботі комунікативних служб. Лекція 11. Діяльність інформаційно-аналітичних відділів дипломатичного представництва у режимі прес-служби.
Рекомендована та необхідна література
Даниленко С.І. Прес-служба: основи організації та діяльності. - К., 2005. – 126 с. Довідник «Основні засади діяльності прес-служб органів державної влади та місцевого самоврядування: світовий та український досвід». – Донецьк: ДонДУУ, 2011. – 96 с. // www.center.gov.ua/attachments/.../ДОВІДНИК_ПРЕС_СЛУЖБИ.doc Коник, Дмитро. Стратегічні комунікації: посібник для державних службовців. – К.: МБРР/Світовий банк. 2019 – 256 Комунікаційний інструментарій для державних службовців // http://mpe.kmu.gov.ua/minugol/doccatalog/document?id=245331528 Danylenko S., Nesteriak Y., Grynchuk M. Ukrainian historical issues in polish media in the context of a hybrid war: between myths and post-truth /Serhiy Danylenko, Yuliia Nesteriak, Maryna Grynchuk/ Przeglad Strategiczny (SCOPUS), Poznan, UAM, 2020, Numer 13. – p. 333 – 348. // http://studiastrategiczne.amu.edu.pl/wp-content/uploads/2020/12/PS-2020-13-20.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, презентації, семінари, майстер-класи, факультативи
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання: рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами роботи студента на семінарських заняттях, якості підготовки письмових самостійних, модульних робіт, презентацій та індивідуальних виступів. Семестрове оцінювання здійснюється у формі перевірки знань і навичок: активність і якість виступів, доповідей на семінарах, участь у дискусіях, якість підготовлених презентацій, активність під час обговорення доповідей та предметних дискусій – до 70 балів (у середньому до 10 балів за семінар, щонайменше 7 семінарських занять, 7х10=70 балів), пороговий рівень позитивної оцінки – 35 балів. Контрольна модульна робота – до 10 балів. Модульна робота приймається у визначені терміни. Курс має 2 змістовні частини. Завершується дисципліна – заліком. Залікова оцінка обчислюється як проста сума балів, отриманих студентом впродовж семестру. На залік виноситься до 20 балів.
Мова викладання
Українська