Екологічна психологія

Освітня програма: Соціальна робота бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Екологічна психологія
Код дисципліни
ОК.36
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 1., ПР 2., ПР3., ПР 14., ПР 15., ПР 16. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Попередні вимоги до опанування дисципліни: знати: • основи соціальної екології та екологічної психології; • предмет та завдання екологічної психології; • мати поняття про соціо-екологічні системи, • особливості психологічного впливу різноманітних факторів середовища на людину; • особливості впливу людини на середовище; вміти: • застосовувати методи дослідження екологічної психології та соціальної екології у практиці; • користуватися еко-психологічними методиками дослідження; • застосовувати активні соціально-психологічні методи у формуванні екологічної свідомості та екологічної культури.
Зміст навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Екологічна психологія» є підготовка майбутніх соціальних працівників до організації соціальної роботи у середовищі «людина-довкілля» з метою ресоціалізації суб’єктів соціальної роботи та облаштування життєвого середовища як чинника та умови розвитку суб’єкта екологічної діяльності. Основними завданнями вивчення дисципліни «Екологічна психологія» є - оволодіння теоретичними засадами організації соціально-екологічних досліджень та еколого-психологічної діяльності у життєвому середовищі; - вироблення практичних навичок та вмінь організації соціально-екологічних досліджень та еколого-психологічної діяльності у життєвому середовищі.
Рекомендована та необхідна література
Крисаченко В. С. Екологічна культура: теорія і практика: Навч. Посібник. - К.: Заповіт, 1996. Льовочкіна А.М. Основи екологічної психології: Навч.посіб. – К.: МАУП, 2004 Льовочкіна А.М. Психологічні засади формування еколого-орієнтованої свідомості: монографія / А. М. Льовочкіна – Житомир: Вид-во ЖДУ ім.І. Франка, 2011. – 422 с. Пустовіт Н.О., Плечова З.Н. Екологічні задачі, ігри та вікторини: навчальий посібник. К., Наукова думка 1995
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичні завдання, обговорення дискусійних питань
Методи та критерії оцінювання
відповіді , практичні завдання, проекти, залік. Максимальна кількість балів за семестр 60 балів. Форма проведення заліку усна, відповідно до попередньо надісланих творчих завдань та проектів. Мінімальна кількість балів допуску до іспиту 36 балів. Кількість балів набраних за семестр оголошується попередньо.
Мова викладання
Українська