Практичний курс другої мови (французька). 1 семестр

Освітня програма: “Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс другої мови (французька). 1 семестр
Код дисципліни
ОК.08 
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію англійської та двох західноєвропейських мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та іноземними мовами. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Навчальна програма розрахована на студентів, які мають попередню підготовку з англійської мови та початковий рівень володіння французькою мовою, володіють навичками мовної та міжкультурної комунікації, вміють опрацьовувати мовний матеріал самостійно та в групі, володіють основами сучасної бібліографічної культури і навичками креативного та системного мислення.
Зміст навчальної дисципліни
Основна мета першого семестру навчання – оволодіти базовими знаннями, вміннями та навичками з фонетики, графіки, орфографії, лексики та граматики французької мови. Предметом курсу є вивчення правил вимови, читання, засвоєння лексичного матеріалу та основних граматичних категорій, практичне оволодіння французькою мовою в усній та письмовій формі. На даному етапі вивчення мови та формування мовних компетенцій важливою видається диференціація аспектів роботи, а саме: робота з підручником, розмовна практика згідно з визначеною тематикою, робота зі звуковим текстом; закладаються основи для розвитку навичок перекладу і розуміння іншомовного тексту; письмове мовлення закріплюється в перекладних та інших вправах; розмовна практика базується на широкому використанні фонетики, яка включає записи побутових текстів, діалогів, граматичних вправ; сприйняття на слух іншомовних звукових текстів та їх репродукція в різних формах з метою закріплення вимовних навичок.
Рекомендована та необхідна література
1. Крючков Г.Г. Початковий курс французької мови. - К.: Вища шк.. 2017. – 368с. 2. Alcaraz M., Braud C., Calvez A., Cornuau G., Jacob A., Pinson C., Vidal S. Edito A1. Cahier d’activités - P.: Les Editions Didier, 2016. – 144 p. 3. Clément-Rodriguez D., Lombardini A. ABC DELF A2. – P. : CLE, 2018. – 192 p. 4. Еscoufier D., Gomy C., Minh K. Communication progressive du français. Niveau débutant. – P.: CLE, 2018. – 144 p. 5. Fafa C., Loiseau Y., Petitmengin V. Grammaire essentielle du français. 100% FLE A1. - P.: Les Editions Didier, 2018. – 216p. 6. Gallier T. Pratique Vocabulaire. A1, A2. 650 exercices. – P. : CLE, 2019. – 256 p. 7. Grégoire M., Thiévenaz O. Grammaire progressive du français avec 600 exercices. Niveau débutant – Paris : CLE International, 2003. – 272p. 8. Siréjols E., Tempesta G. Pratique Grammaire. A1, A2. 640 exercices. – P. : CLE, 2019. – 224 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, консультації, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи (макс. оцінка - 60 балів / мін. позитивна оцінка 36 балів) • відповідь на практичному занятті – 9/6 балів • усне повідомлення, участь у дискусіях, презентація – 15/9 балів • письмова робота, реферат - 15/9 балів • робота у творчих мікрогрупах (підготовка аудіо, відео, графічних матеріалів)– 6/3 балів • тести, МКР – 15/9 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі комплексного іспиту: Макc. кількість балів на іспиті – 40, мінімальна (позитивна оцінка) – 24 бали (60% макc. кількості балів). Іспит проводиться у змішаній (письмово-усній) формі: складається з екзаменаційної підсумкової письмової роботи та усної відповіді. Кожна частина оцінюється 20 балами (12 - мінімум для позитивної оцінки: - письмова робота - 7-4 балів аудіювання, 6–4 балів розуміння письмового тексту, 7-4 балів - твір; - усна частина - 7-4 балів теоретичне питання та аналіз тексту, 6-4 балів монологічне мовлення, 7-4 балів діалогічне спілкування.
Мова викладання
Українська, французька