Міжнародний туристичний бізнес і логістика

Освітня програма: Туризм (ОС Магістр, денна)

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Міжнародний туристичний бізнес і логістика
Код дисципліни
ДВС.2.01.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
РН5. Здатність оцінювати кон’юнктуру туристичного ринку, інтерпретувати результати дослідження та прогнозувати напрями розвитку суб’єкта підприємницької діяльності в сфері рекреації і туризму РН6. Здатність здійснювати управління підприємством індустрії туризму та рекреації РН13. Діяти у полікультурному середовищі РН18. Нести відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінювання стратегічного розвитку команди, формування ефективної кадрової політики РН21. Володіти фаховою термінологією та новітніми методами дослідження для отримання нового знання в сфері міжнародного туризму РН22. Аргументовано відстоювати свою позицію в сфері професійної діяльності РН24. Розуміти принципи сталого розвитку і бути здатним організовувати курортну справу на всіх рівнях управління відповідно цим принципам
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.До початку вивчення цього курсу студенти мають знати основи маркетингу, засади маркетингу в туризмі, економіку туризму, функціонування туристичних ринків, класифікацію туристичних ресурсів. 2.Вміти збирати та інтерпретувати інформацію щодо бізнесових та логістичних особливостей туризму та гостинності; застосовувати основні терміни, категорії і класифікації бізнесу та логістики щодо функціонування туризму та гостинності; прогнозувати перспективи розвитку міжнародного туристичного бізнесу та логістики в туризмі та гостинності з урахуванням особливостей розвитку туристичної галузі в Україні в умовах глобалізації; 3.Володіти елементарними навичками наукового дослідження та управління інформацією; критичного ставлення та прогнозування стосовно природних, політичних, економічних подій та явищ та їхнього впливу на туризм у світі та в Україні
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна присвячена вивченню особливостей міжнародного туристичного бізнесу та застосування логістичних підходів у туризмі та гостинності. Вона висвітлює питання міжнародного туристичного бізнесу як феномену сучасного світу, теорії міжнародного туристичного бізнесу, особливості міжнародного туристичного ринку, як ринку послуг, економічні функції міжнародного туристичного бізнесу, компонентну структуру міжнародного туристичного бізнесу, регіональну структуру міжнародного туристичного бізнесу, міжнародні туристичні організації, нові форми міжнародного туристичного бізнесу в умовах глобалізації, сталий характер туристичного бізнесу, як парадигму сучасності – особливості індустрії туризму та гостинності в умовах пандемії COVID-19 у світі і в Україні; значення і особливості логістики в туризмі і гостинності, логістичну модель сталого туризму, логістику ресурсної бази туризму, логістику гостинності, у т.ч. логістику готельного та ресторанного господарства, логістику дестинацій, у т.ч. міського та сільського туризму, логістику овертуризму.
Рекомендована та необхідна література
1. Смирнов І.Г. Бізнесові основи міжнародного туризму: навч.посіб. К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2007. 125 с. 2. Смирнов І.Г., Фоменко Н.В, Міжнародний туристичний бізнес. Навчальнометодичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. ІваноФранківськ: Галицька академія, 2009. 152 с. 3. Смирнов І.Г. Маркетинг у туризмі: навч. посіб. К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2016. 251 с. 4. Смирнов І.Г., Любіцева О.О. Маркетинг сталого туризму: навч.посіб. К.: Видавництво Ліра-К, 2019. 256 с. 5. Смирнов І.Г. Логістика туризму: навч.посіб. К.: Знання, 2009. 344 с. 6. Смирнов І.Г. Регіональні особливості ресурсної бази військового туризму США. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. Вид. 5. Луцьк, РВВ Східно-Європейського університету, 2019. С.148-172.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1.Усна доповідь, доповнення та участь в дискусіях на семінарах: 15 / 20 балів 2.Самостійна робота (конспект текстів): 5 / 10 балів 3.Самостійна робота (бізнесові дослідження в туризмі та гостинності): 10 / 15 балів 4.Самостійна робота (логістичні дослідження в туризмі та гостинності): 10 / 15 балів 5.Письмовий іспит: - 20 / 40 балів Підсумкове оцінювання у формі іспиту: підсумкова кількість балів з дисципліни (максимум 100 балів) визначається як сума балів за систематичну роботу впродовж семестру (60 балів) з урахуванням оцінки за письмовий іспит (40 балів)
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ігор Георгійович Смирнов
Країнознавства та туризму
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Країнознавства та туризму
Географічний факультет