Медіаменеджмент

Освітня програма: Видавнича діяльність і медіаредагування

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики

Назва дисципліни
Медіаменеджмент
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
Знати сучасні наукові здобутки у сфері трудового права та права інтелектуальної власності. Знати принципи управління медіа організаціям і специфіку управління медіа. Вміти демонструвати спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур у трудовому праві та щодо охорони прав інтелектуальної власності. Розроблювати маркетинговий план та формувати стратегічний план медіа. Розроблювати бізнес-план для медіа. Здійснювати дослідження мас-медіа, сутності процесів виникнення, розповсюдження та функціонування медіа. Готувати ефективні презентації власних ідей, проектів та захищати їхні положення. Самостійно та в команді висувати ефективні конструктивні ідеї та обговорювати їх у робочих групах.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання засад журналістської, видавниче-редакторської, продюсерської та рекламної діяльності, специфіки медіавиробництва. 2.Володіння елементарними навичками роботи з науковими, навчально-методичними джерелами, а також з профільними Інтернет ресурсами. 3. Володіння технологіями аналізу ефективності діяльності у сфері комунікацій.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни: набуття та поглиблення знань з окремих розділів трудового права та підприємницької діяльності, а також формування у студентів практичних навичок щодо самостійного розв’язання проблем, пов’язаних з реалізацією норм трудового права та охороною прав інтелектуальної власності, планування, розробки, реалізації та організації роботи медіа з урахуванням тенденцій розвитку медіа індустрії. Навчальна дисципліна покликана сформувати у студентів здатності: вчитися і оволодівати сучасними знаннями, застосовувати знання у практичних ситуаціях; розуміння предметної області та змісту професійної діяльності; діяти соціально відповідально і свідомо; розробити та обґрунтувати бізнес-модель підприємства медійної галузі з урахуванням специфіки «здвоєного» ринку та перспективних технологічних, продуктових та організаційних новацій; організувати діяльність творчого колективу медійного підприємства, спрямовану на створення конкурентоспроможного медійного продукту; організувати бізнес-процеси виробництва, просування та реалізації медійної продукції та послуг та забезпечити стійкий розвиток підприємств.
Рекомендована та необхідна література
1.Авторське право і суміжні права в Європі: монографія / Ю. М. Капіца, С. К. Ступак, О. В. Жувака. – К. : Логос, 2012. – 696 с. 2. Богдан І.А. Умови праці як елемент трудо-правового забезпечення творчості/ Юридична Україна, 2013. - №7(127). – С. 50-56. 3. Науково-практичний коментар Цивільного кодексу України : у 2 т. – 6-тє вид., перероб і доп. / За ред. О.В. Дзери, Н.С. Кузнєцової, В.В. Луця. – К. : Юрінком Інтер, 2019. Т. І. – 752 с., Т. ІІ. – 1048 с. 4. Трудове право України: підручник (за ред. проф. О. М. Ярошенко). Харків: Вид-во 2022. – 376 сЕлектронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/FP/20112/11potopr.pdfhttps://mon.gov.ua/storage/app/media/news/2022/07/27/Trudove.pravo.Ukrayiny.26.07.2022.pdf . 5. Каращук О.О. Peculiarities of judicial practice in the sphere of protection of rights to geographic indications in France // Legea si viata. - 2020. №2. c. 42 – 45.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське чи практичне заняття, самостійна робота студента.
Методи та критерії оцінювання
Дисципліна поділена на 6 змістових модулі (частини): перший семестр – два модуля; другий семестр – чотири модуля. Кожен змістовий модуль включає в себе лекції, семінарські чи практичні заняття, самостійну роботу. Підсумкова форма оцінювання у кожному семестрі – іспит. Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання), що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння, комунікація, автономність та відповідальність), що складає 60% загальної оцінки.
Мова викладання
українська